luni, 15 august 2011

Antrenament

Am fost ieri la antrenament in Oxygen, pentru o intalnire de gradul 3 cu Cola, cand colo m-am trezit acolo si cu Mihai "Efren"si "Maurul " Nicolas. Asa ca am jucat stil turneu fiecare cu fiecare, bila 10. Primul meci cu Nicolas am inceput perfect cu 2 mese insa pana la sfarsit am cedat setul pe fondul unor greseli mari  ratand mese de 3-0 si 4-2. Pana la urma am pierdut si cu Cola dar m-am scos cu Mihai. Cola a castigat runda asta. Turneul 2 am castigat tot, iar in turneul 3 am castigat la maestrii Cola si Nicolas, dar am pierdut la Efren.  

Asadar am avut scor pozitiv 2-1 cu toti adversarii, 9 meciuri, 6 victorii si 6 ore de joc continuu. Bun antrenamentul si s-au vazut atat plusurile cat si minusurile pe care inca le mai am. In turneul 2 am avut cel  mai tare meci cu Nicolas, un meci foarte disputat si cu multa tensiune, castigat de mine pana la urma pe muchie de cutit. Trebuie sa remarc aici ca Nicolas a luptat atat impotriva ghinionului cat si a crizei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu