joi, 15 septembrie 2011

Kamui Chalk si Gator review

Am avut sansa sa incerc noile achizitii. Desi costa ceva  , Gator este 35 $ iar creta 25 $ am zis ca merita incercate.

GATOR - suprafata este din otel cu multe briz-brizuri taioase dar care au o inaltime foarte mica, astfel incat nu ia din pastila, doar o face mai poroasa si astfel creta prinde mult mai bine. Pe partea de otel ramane doar putina culoare pe cand cu smirghel s-ar fi luat destul material. Avand in vedere ca joc cu pastila scumpa tot Kamui, este o achizitie foarte buna, pentru ca asa va tine mai mult.

CRETA KAMUI - ca si marime este undeva la 75-80% dintr-o creta normala. Primul lucru care m-a frapat este senzatia pe care o ai atunci cand dai cu ea pe pastila. Parca dai cu crema, se simte asa delicat, moale este ca o pasta daca vreti. Ea se asaza extrem de uniform, mai exact se lipeste de pastila si nu am vazut sa cada praf.
Ok, asta era deja incurajator, acum am zis sa o incerc si la masa.

ESTE SENZATIONALA,  cu siguranta cea mai buna creta care a fost creata vreodata.

Pentru prima oara dupa mult timp, am reusit 3 breakuri consecutive la bila 9, dand cu creta doar o data, la inceputul primului break ! Pe tacul de spart am dat doar o data, si am spart de vreo 10-12 ori. Acum imi dau seama ca n-am incercat si pe cel de jump ...
Am zis sa maresc miza si am incercat retururi in forta, la 2 pastile sub centru si am reusit 27 de lovituri consecutive fara a da cu creta si fara a face miscue ! Cu adevarat impresionant ! Nu stiu daca este si datorita combinatiei cu pastila Kamui dar aceasta creta m-a lasat fara cuvinte. Se lipeste si pastila nu aluneca pe bila alba. Alba se duce acolo unde trebuie sa se duca.

Sa vedem acum cat va dura una bucata ca sa facem analiza economica ( sper sa nu o pierd intre timp LOL )  Sa nu va suparati daca nu va dau si voua sa o folositi  da e scumpa frate :) Pentru doritori mai avem noi-noute !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu