luni, 12 septembrie 2011

Tacul meu

A venit si shaftul  Z2 pentru Dominiak, si dupa ce l-am upgradat si cu un Kamui Black Super Soft, l-am incercat ieri la club. Combinatia este foarte buna, un  feeling deosebit, placut.

Comparativ cu P3 , mi se pare ca buttul Dominiak este mult mai bine echilibrat, se simte mai plin, mai viu si arunca bila mult mai usor. Deflectia este comparabila.

Totusi accentueaza destul de mult efectele, trebuie sa fiu mult mai atent la control fata de P3.

Una peste alta sunt multumit si sper sa raman cu tacul asta mult, mult timp ...

Un comentariu:

  1. salut iulian
    rezumat
    prima data cand am jucat cu el mi s-a parut greu si...nou
    am jucat aseara cu el si mi s-a parut excelent
    ce nu mi-a placut la el...NU EXISTA ASA CEVA
    e de-a dreptul incredibil
    proba posesorii de predator: "acelasi lemn..poate alt lac, pastila buna,deci super"
    wrapul nu exista, il tot cautam...cautam de fapt inconfortul maini/degetelor, nu l-am gasit, deci super senzatie oricum ai roti tacul
    60" deci lung...pai da..dar lung din fabrica....balans excelent, perfect echilibrat
    obiectie, ba nu OBSERVATIE: lovitura de distanta, efect lateral maxim, slaba intensitate...mai greu de realizat
    bineinteles ca nu tine de dominiak, ci de greutate. deocamdata raman la greut asta care are inconven asta mic si RAR intalnit,
    in favoarea restului loviturilor unde nu trebuie sa dau TARE CA UN NEBUN pt a realiza iesirea dorita
    concluzie: am jucat 80-100 de ore cu P2 (adunate) de la prieteni, toate de 58", care mai de care mai impopotonate
    am jucat 20 ore (2 sesiuni) cu dominiac, 60"...naked&sexy, alb
    PENTRU MINE Dominiak este pur si simplu mai bun, mai simplu...mai sexy!

    RăspundețiȘtergere