sâmbătă, 17 septembrie 2011

Oxygen etapa 8

O dezamagire crunta am avut astazi, nu stiu ce s-a intamplat dar am fost praf. Mana de popa a Cristinei ( sic ! ) m-a tras in primul tur cu Toader Marian. La prima spargere el a dat un push. Nu prea am vazut mare lucru si l-am lasat pe el. Mi-a facut safe, am dat pe langa bila si s-a facut 1-0. Apoi 2-0. La 2-0 sparge el si i-am facut masa. Apoi sparg eu, si bila alba e lovita de 2 bile iar apoi cade in buzunar. 1 era pe gaura si 2 cu 9 combinatie sigura, si s-a facut 3-1 pentru el. Am cazut si nici nu mi-a mai dat nici o sansa. Pe spate cu Velicu am fost praf, praf. La 4-1 pentru el eram sigur ca o sa ma las de biliard. Neputinta te doare al dracu de tare la masa ... Din fericire zeii biliardului , milosi de fel i-au legat mintile si mainile tanarului lup si dupa singurul meu break de azi cu care am facut 4-2 mi-a dat sansa in fiecare joc si asa am reusit sa castig nemeritat cu 5-4. Urma Nicolas gura mare si incepeam sa sper ca poate o sa ma indrept. Primul joc l-a  luat el, al doilea eu. la 1-1 exact cand incepusem sa intru intr-o stare foarte buna, am ratat copilareste. La 3-1 pentru el am mai avut o tentativa , am facut 3-2 si apoi am ratat aiurea, aiurea sa fac 3-3. Asta a fost tot, am pierdut oricum meritat. O zi ratata, dureroasa. Nici nu stiu de ce doare atat, pentru ca aveam asteptari, pentru ca am ratat ca prostu sau de neputinta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu