joi, 22 decembrie 2011

G - Noul Moori


Am capatat recent 2 pastile in straturi, ultima descoperire in Asia.
Teo Popescu (varianta M) si Z meu (varianta S) au fost beneficiarii testelor si pot sa spun ca mult cautatul Moori prima editie s-a intors, chiar mai bun decat atunci. Alt producator, calitate superioara. Pastila asta m-a facut sa fluier de admiratie.
Prinde creta excelent, iar senzatia este minunata. La atingere este soft, delicata, pielea este tratata contra umiditatii. Nu pot explica mai mult, trebuie incercata ... Eu raman cu ea, mi se pare superioara Kamui Black, nu e asa elastica, iar alba se duce mai realistic pe masa, efectele mai ales returul au o acceleratie frumoasa. Desi Kamui Black era cea mai buna pastila incercata in afara de Moori I, de multe ori fiind elastica impinge diferit bila alba.

Primele pastile vor ajunge undeva la inceputul lui Ianuarie, S si Mediu. Inca nu sunt promovate, si sincer nici nu imi doresc sa fie marketate puternic, in asa fel incat calitatea sa ramana neschimbata.

4 comentarii:

  1. Trece-mă și pe mine la comandă cu un Soft.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da chief s-a facut. Pastilele sunt pe drum !

    RăspundețiȘtergere
  3. ca sa nu existe confuzii aceasta pastila nu este Moori.Noul Moori era ceva simbolic, referitor la calitatea pierduta a primei editii. La cererea cititorilor am modificat titlul

    RăspundețiȘtergere
  4. Comanda rămâne valabilă indiferent de cum se cheamă pastila... că doar eu sunt al doilea după tine la fixul cu pastilele! :))

    RăspundețiȘtergere