sâmbătă, 17 decembrie 2011

Sereno Maters - izbit de zid

Un final de an cu gust amar, desi pe ansamblu am inceput sa joc mult mai bine si mi-am imbunatatit jocul mental, reusesc sa stau concentrat in  meci chiar in ciuda ratarilor. Mai greu de suportat
, apasator si trist este ca m-am izbit singur cu capul de zid. Si la biliard n-ai pe cine sa dai vina, tu esti omul din oglinda. Vad ca pana acum inima rezista la auto-socurile provocate in stil sinucigas ... Sa revenim deci. Primul meci am cazut cu Mihai "Efren"Tudor. Am inceput cu break si am cundus cu 4-1, apoi 5-3. Acolo am avut noroc cum el a introdus 8 si alba, iar la 6-3 i-am dat lovitura de gratie.
Venea Grig, un jucator vechi cu experienta, niciodata nu am jucat  foarte bine cu el. meciul a inceput cum nu se poate mai prost, primele 2 jocuri le-am facut cadou de Craciun. Spre norocul meu, la 0-2 am primit si eu unul inapoi, tot cadou si am reintrat foarte bine in meci. Am facut 5-3, am terminat masa, dar ... m-am lasat destul de taiat pe 9. Exista o neliniste pe 8 la mine de speriat. Nu am vizualizat bine iesirea, crezand ca merge de la sine si pana la urma am ramas prost si am ratat 9. S-a facut apoi 5-5, 6-5 , 6-6. Am ramas acolo, in control, bila dupa bila ma indreptam spre finalul izbavitor si fericit. M-am lasat la 7 trebuind sa ma intind peste 8 si 9. Pana la urma l-am dat si am ramas bine pe 8, in unghi foarte mic. Trebuia doar sa las alba sa se duca in manta mica si inapoi, 9 era pe punct. Nici prin cap nu imi trecea ca voi avea probleme, am pus putin contra efect sa iasa drept din manta dar incredibil 8 s-a dus in colt si n-a intrat iar Grig m-a curatat. Nu imi venea sa cred ! Mai bine pierzi 7-2 decat asa sa te muncesti, sa te concentrezi la nivel inalt, si pe mana ta sa te cureti. Am ramas cateva minute fara sa  zic nimic. Al doilea meci in o saptamana pierdut in felul asta ! Pe spate imediat trebuia sa joc cu cine credeti ? Cu Auras. Cand am vazut cu cine joc nu credeam ca mai am sanse multe. mai ales ca eram terminat psihic. Am inceput  prost desi eram in meci am gresit bile pana s-a facut 4-1 pentru el. Mi-am luat timeout si am inceput revenirea 4-2, 4-3, 5-3, 5-4, 5-5 ! La scorul asta intrasem in mintea lui, am primit freeball, 3 era pe buzunar, 5 si 6 pe aceeasi manta pana spre jumatate. 5 era aproape lipit si avea loc pe langa 6 la buzunarul lung. M-am lasat in unghi micut, dorind sa joc la buzunar si alba sa ramana in spatele bilei 6, pentru siguranta. din pacate 5 a prins coltul buzunarului si s-a intors in zona bilei albe. La 5-6 am luat-o de la capat dar iarasi fatidicul 8. M-am lasat in unghi sa ies inapoi insa de data asta n-am mai pus efect si am ramas departe de 9 in unghi. L-am ratat , l-am ratat. Incredibila sansa la 6-6 spargeam si cred ca aveam prima sansa. Pacat, m-am luptat cat am putut, dar concursul l-am ratat cu Grig. In afara de ratarile astea importante chiar sunt multumit, pentru ca am dat cat am putut si chiar cred ca mi-am crescut nivelul. Sunt convins ca vor veni si zile mai bune, pana una alta voi face o pauza de sarbatori, o luam de la capat in 2012.
Despre concurs, pe fata au mai ramas Braga - Minca/Velicu , Grig - Babken/Raul, pe spate mai sunt printre altii  Ion Gabriel, Nicolas, Toader Marian, Moraru Dan ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu