sâmbătă, 10 decembrie 2011


S-a incheiat prima zi din Mastersul Oxygen Billiard Tour. Fiecare grupa a avut 2 mese , fiecare a avut povestile ei, dezamagirile si reusitele de asemenea . In acest format a contat foarte mult prezenta in joc motivatia si nu de putine ori sansa. Un concurs puternic oricine avea sanse sa se califice din grupe. In grupa A
, primii 3 clasati au avut acelasi numar de victorii, departajarea facandu-se ...la numarul de jocuri castigate intre ei. Locul 1 Toader Marian, Locul 2 Vasilache Alex, Locul 3 Nicolas El rattel, 4- Munteanu Florin, Locul 5 - Birarutu Marius
Grupa B a fost castigata autoritar de Ungureanu Aurelian. teo Popescu nu a fost in apele lui si a jucat extrem de prost asa ca la calificare s-au batut Minca Andrei, Ionut Ionescu si eu, Dragne Iulian. Eu si Minca am castigat la Ionut si chiar ultimul meci al grupei ne-a adus fata in fata. Dupa un inceput incordat, la 2-2 am facut break, apoi o masa si in final am avut sansa si la ultimul joc si l-am terminat. Asadar clasamentul 1. Ungureanu , 2 Dragne , 3 Minca Andrei, 4 Ionut Ionescu, 5 Teo Popescu
In grupa C ghinionistul zilei s-a numit Coca isidor, care a pierdut 3 meciuri in joc decisiv. tanarul lup velicu a castigat autoritar cu 4 victorii, iar in meciul decisiv de calificare, Grigorescu castiga in joc decisiv in fata lui Turcoane ! Locul 1 Velicu, Locul 2 Grigorescu, Locul 3 Turcoane Ovidiu, Locul 4 Coca Isidor, Locul 5 neaga Costin
In grupa D, Ion Gabriel a castigat grupa, iar Tudor Daniel se califica tot in joc decisiv in fata lui Dumitru Eduard
Locul 1, Ion Gabriel, 2 Tudor Daniel, 3 Eduard Dumitru, 4 Ciakir George, 5 Cristina Chirita
Maine de la 11 vom juca piramida dubla, castigatorii grupelor Toader Marian, Ungureanu Aurelian , Velicu Cristian si Ion Gabriel vor juca cu cei de pe locul 2 Vasilache Alex, Dragne Iulian, Grigorescu Bogdan si Tudor Daniel in urma tragerii la sorti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu