duminică, 26 august 2012

Idm ziua a doua

Am inceput ziua putin deranjat, atacat de atitudinea adversarului, sa ii spunem Intunecatu' Chiar venisem cu placere astazi dupa ziua frumoasa de ieri. Din fericire incercarea de presiune mai mult mi-a folosit mie decat lui pentru ca am jucat mult mai atent si el limitat. A cerut arbitru dinainte pentru ca eu fac manevre si joc lent intentionat. jeese ! Unii nu stiu sa isi vada de jocul lor. pai baietas n-ai cum sa ajungi mai sus daca nu te ocupi de jocul tau intai. Joaca tu perfect si dupa aia sa te plangi. cand faci 1 break pe set sau deloc stai jos.
In fine, despre meci acum. Am dat primul joc cadou , apoi am facut break. Jocul 3 cadou, apoi break. Am luat jocul 5, apoi aproape fac break si ratez 9.  Restul chiar nu mai tin minte dar am jucat bine si sper destul de repede pentru adversarul meu.
Eram in semifinale pentru prima oara anul asta. Braga l-a curatat pe Ovidiu, Grig pe Ciakir si Sergiu Voicu pe Ionescu Danilo.
In semifinala cu Sergiu am decazut total, am incercat sa fiu mai relaxat in pauza dinainte dar se pare ca am iesit de pe sosea. Am fost tensionat, moale si nu a mers nimic bine, am bagat alba din toate pozitiile si m-am lasat masca. El a jucat bine si a curatat ce era de curatat. La 4-1 pentru el am ratat iesirea simpla de copii de la 8 la 9 pentru ca am scufundat alba la jumatate. Deja nu mai era benzina si aventura s-a terminat. In finala mica s-a jucat degajat cu greseli si momente de joc foarte bun, am pierdut 9-7 dupa ce de la 7-7 am bagat alba la 8 in amandoua jocurile.
 
Finala a fost de poveste, foarte frumoasa cu multe breakuri si joc spectaculos. Sergiu si-a amintit de vremurile cand il batea pe Kaplan la Pitesti si a inceput in tromba cu 4-0, apoi 5-1 si 7-4. Braga revine si intoarce meciul ca un campion pana la  10-9 ! Sergiu face break. La 10-10 se parea ca Mihai Braga va incheia tot cu break dar a ratat bila 6 ! Sergiu s-a adunat si a inchis masa !


Clasamentul complet pe forum. Si poze pe facebook complete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu