duminică, 19 august 2012

sereno open

Primul meci cad cu George. fac 2-0 si ratez 7 din freeball. superficial de superficial frate asta e. De aici am mers cap la cap pana la 4-4. De aici iar greaseala in fiecare joc. Masa  ratez la ultimile 4 bile, sau la ultima bila. Bile simple. Ma puneam si se vedea bine lovitura, dupa ce loveam realizam dezastrul. Am pierdut 7-4 si foarte greu am digerat asta. Nu pentru infrangere ci pentru ca s-au produs scurtcircuite pe care nu le inteleg de gaga aproape.
Pe spate am dat de Bogdan Popa, un jucator care a progresat destul in ultimile luni. La 2-0 pentru el m-am enervat ingrozitor si am schimbat ceva. De aproape un an joc cu creta Kamui si dau o data pe joc. La scorul asta am scos o creta in dispozitiv din ala cu magnet care se pune la pantalon. Am suprimat orice gand si doar am jucat bilele asa cum ramaneau, am prins ritmul potrivit. datul cu creta la fiecare lovitura mi-a acordat cele cateva secunde in care sa ma adun. Am luat urmatoarele 4 jocuri. Si-a luat timeout. Am incercat sa nu scad nivelul si am stat pe scaun foarte, foarte linistit. S-a intors si a spart , mi-a ramas o combinatie destul de simpla pe care o ratez. Se face apoi 4-4. MI-am luat eu timeout. Am castigat 7-4 si urma sa joc cu Babken pierzator in decisiv la timisoreanul Surdea.
Primele 3 frameuri am jucat perfect cu 2 mese si 1 break. Perfect , echilibrat, cu nerv, fara emotii. Eram pe val, el era siderat. Nu trebuia decat sa mentin ritmul si al meu era pustiu :) Babken sparge si rateaza 5 pe care mi-l lasa doar sa vad o bucatica mica. Puteam sa dau cu manta, aveam o sansa mai buna sa ii las o pozitie grea. Am ales varianta mai usoara ee lovit bila si am incercat un safe cu doar bucatica aia din 5 care se vedea. I-am lasat bila si a facut masa. La 3-1 imi lasa 8 pe care il ratez , apoi el baga 8 si se lasa masca la 10, dar il baga din jump cu prelungitorul ... De aici povestea bine stiuta pana la 4-3 pentru el am ratat 2 mese pe care trebuia sa le iau. Am ratat si o combinatie 9-10 nu foarte grea. De fapt la concursul asta n-am bagat niciuna si am incercat 7 cred. La 4-3 prind masa, si ratez 6 aproape de buzunarul de mijloc. restul erau pe buzunare. Suficienta asta, nu m-am uitat foarte bine la unghi si l-am dat in colt. Am cazut si Babicu a rasuflat usurat castigand mai usor decat trebuia cu 7-3.
Adevarul este ca sunt extrem de obosit in general si nu reusesc sa ma adun. Asa incat sufera abordarea loviturii si modul in care apreciez bilele.
PS : Imi plac jucatorii care vin la inceputul meciului si zic  "Ma bati sigur stai linistit, n-am mai jucat demult " "Ma bati sigur am baut aseara " etc etc De ce ati venit la concurs ? Veniti dracu la masa si jucati biliard

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu