luni, 28 ianuarie 2013

Campionii !

Am plecat de acasa preocupat mai mult
si de masina, cu 2 cauciucuri taiate sambata seara de unu sa ii dea Dzeu sanatate in genunchi pana s-o satura.
Ajung pe la 12.30, am inceput sa ne antrenam sa intram in atmosfera. Am cazut primul meci cu Vulpe. Ni sa propus discret sa jucam mai repede astfel incat sa putem prinde toate meciurile in direct. Am fost obosit si tracasat. pe deasupra a fost si o atmosfera asa mai de caterinca, se face misto la greu si mai ales cameramanii care chiar daca vorbeau tare pe lovituri nu m-a deranjat cat faptul ca faceau misto de noi si auzind asta m-am cam enervat pe ei. Biliardul e greu frate si daca nu te concentrezi n-ai nici o sansa.
N-am inceput prea bine, simteam un tremur si  m-am putut linisti parca unu mic ma biciuia pe spate. masa a fost mai rapida decat ieri si am  avut probleme cu viteza, apoi cu concentrarea la bilele usoare. Am suferit, dar si asta face parte din joc. ma gandeam doar ca dam rau la tv si asta m-a cam taiat.  M-am adunat si am bagat insa bilele grele, lungi, taiate in special 9.  Am adus primul punct echipei castigand 7-3 apoi Dan Moraru a pierdut desi nu pot sa spun ca a jucat foarte rau. Pe echipe brasovenii au intrat tare in noi cu break din prima. Am raspuns si noi, s-a jucat strans pana la 4-4. Am mai dat un 9 foarte dificil, cu ovidiu pe capul meu care imi zicea sa dau altceva ca nu se da la asta :) Da nebunu daca a vazut-o trebuia sa o dea. Si a dat-o, perfect taiata nemteste :)
Am castigat 7-4 pe echipe. urma Calesu si ne-am pus sperante sa terminam mai repede. Vlad Tudorache a jucat insa bine de tot si l-a mitraliat pe Sniperul nostru.
2-2 si trebuia sa ne scoata Campionul, adik Ovidiu. Presiunea si- spus cuvantul si nici el nu a fost in apele lui. ratari usoare, prea usoare pt el Andrei Rusu desi a inceput mai timorat a revenit in joc si era sa ajunga la 5-5 daca nu rata 9. pana la urma Fatza si-a dat drumul la joc si ne-a adus victoria mult dorita.
Baietii au facut o mini sedinta si mi-au dat mie cupa acasa. Ajuns acasa fetele mi-au cantat campionul, campionul ...
Cupa asta e dedicata lor pentru ca imi suporta plecarile la biliard si tatalui meu care nu a mai apucat sa ma vada jucand la TV
Mai multe poze aici http://s961.beta.photobucket.com/user/madfox9b/library/MOSCONI%20de%20Romania%202013

Un comentariu: