miercuri, 16 ianuarie 2013

Mergem inainte

Aseara am jucat ultima etapa din concursul pe echipe de la Sereno.
 
Tura asta Ovidiu a fost rezerva si titular Bogdan Popa .
Am ajuns mai tarziu, Bogdan Popa pierduse la limita 7-6 cu Vali Valau, iar Calesu a castigat 7-3.
A urmat meciul pe echipe, in care fiecare din cei 4 dau pe rand cate o lovitura. La noi Eu, Dan Moraru, Bogdan Popa si Calesu Alexandru contra Toma Bogdan, Vali Valau, Voicu ( Aspirina ) si Gheorghita Nicolae
Meciul a fost strans pana la 4-3 cand ei au lasat 9 pe buzunar si de aici s-a rupt partida.
La 2-1 pentru noi am jucat cu Sami, cunostinta veche  :) Am jucat relaxat, sustinut de puterea mistica a "portocaliului" Crusher si de forta Diveney/Z2    :)  Desi imi cadea ochii in gura de somn am castigat poate prea dur, 7-0 beneficiind ce-i drept si de 2 nouari lasati pe buzunar de adversarul meu. Nu stiu ce a facut Moraru cu Aspirina dar am castigat grupa, pe locul 2 Arta Brasov. 
 
Cum  cealalta grupa luni s-a produs surpriza si pustii Ion Munteanu, Ionescu Danilo, Vladimir Balas , Tudor daniel si balas Alexandru au invins pe echipa I de la Sereno, pe 26-27 ian in direct la GSP TV semifinalele sunt :
Parasutistii ( Ovidiu Cristea, Dragne Iulian, Calesu Alex, Moraru Dan, Popa Bogdan) - Sereno Killers (George Popescu, Grigorescu, Raul si Minca Andrei)  
Piratii ( Ion Munteanu, Ionescu Danilo, Vladimir Balas , Tudor Daniel si Balas Alexandru) - Arta Brasov
 
Pe 27 tot in direct finala mica si finala mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu