sâmbătă, 18 mai 2013

Concurs etapa Muntenia III - pierdut lovitura, recompensa gasitorului

M-am antrenat ieri in oxygen
cu Ovidiu si Alecu, pana la urma mi-am gasit pozitia si lovitura. Shaftul nou Z merge, isi face treaba dar pastile e cam nasoala. Nu am avut timp sa o schimb ... Primul meci cu Adi Buzamet am jucat foarte atent intrucat a crescut mult si e periculos. Mi-a luat primul joc, am revenit cu 2 mese. La 2-1 el a gresit 7 si am facut 3-1. A fost momentul psihologic, unde s-a rupt meciul. Am castigat pana la urma cu 7-1, doar 3 bile ratat tot setul.
Urmatorul meci am jucat cu fratele Alecu, arbitrul. Am incercat sa fiu cat mai concentrat, sa nu il iau de sus. La 4-1 am ratat iesire pe 7, dau un safe cat de cat. Vine nea Alecu si ii dau o manta sus in colt, apoi baga si 9. Inca un joc, o combinatie ... si era 4-3. Dau un safe la 1 dar iese usor. Alecu da dupa 9 si mai ca il baga ! Ma luase tremuriciu si am iesit putin din meci. Fac 5-4, apoi 5-4, fac 6-4, se face 6-5. Simteam ca pot sa pierd un meci pe care l-am avut in mana si nu vroiam sa ratez intalnirea cu Ovidiu :) La 6-5 baga alba la spargere si am terminat masa.
De la 1 la 6 cand a inceput meciul cu Ovidiu am ars gazul pe la club. Am inceput sa ma antrenez cam cu o ora inainte dar nu mai aveam lovitura. In primele 2 meciuri cand ma concentram simteam cum se aliniaza tot si merge alba ghiulea. Poate de la lumini, ca emotii nu am sau faptul ca jucam cronometrat ma fac sa ma grabesc. Am primit o sansa nesperata in primul joc si am condus 1-0. In al doilea am spart fara sa bag nimic. Ovidiu mi-a dat o nada push la o   bila lunga. Am bagat 1, apoi 2 si mai trebuia sa ma las pe 4. nu stiu cum dracu s-a dus alba asa mult. Era momentul meu, la 2-0 se juca meciul altfel. Am ramas pe  4 lung si n-am luat timeout. era 70 % sa o bag. Am ratat si am pierdut jocul. Am avut sansa sa iau si jocul 3 dar am ratat 6. ovidiu a incepu greoi si a bagat cateva albe. La 3-1 deja vedeam un film urat am dat numai din safe. Pana am dat un jump frumos si am inchis masa. Eram in meci dar, am spart infect rau, am bagat alba si mi-a facut masa. de aici ori imi ramanea safe, ori ma lasam eu in safe, n-am mai putut sa fac nimic.
la 5-2 la fel nam spart greis sau am dat un safe nereusit si n-am mai dat masa break de la fratele Fatza.  Nu sunt suparat ca am pierdut la el, dar puteam mai mult.
maine joc pentru calificarea in primii 16 cu Petre Nicolae iar Grig cu Minca Andrei, 
Surpiza de azi a fost eliminarea lui Robert braga de Americanu pe fata si de colegul meu Gheorghita Nicolae pe spate, iar favoriti ca Ion gabriel, Ciachis sau isidor nu s-au calificat. 

Cei14 calificati pe piramida simpla :

Ora 10:00 (Meciurile incep la 10:30)
Cristea Ovidiu
Ionescu Danilo
Popescu Cristian
Moraru Dan
Melkonyan Babken
Ionescu Cristian
Ungureanu Aurelian
Toader Marian
Calesu Alexandru
Meila Silviu
Gheorghita Niculae
Damian Mihai
Popescu George
Moldoveanu Victor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu