joi, 23 mai 2013

Sunt mai linistit in ultimul timp. Datorita oamenilor de la varuna
pot sa ma misc din nou normal si nu mai iau pastile deloc. Zilele in care luam 12 antiinflamatoare pe zi par departate, in ceata chiar. Am crescut consumul de apa plata care ajuta si la mobilitate, iar cu sprijinul Gold Gym am inceput sa imi lucrez si muschii putin, bicicleta eliptica. Primul semn evident este ca am 90 kg acum dupa ce in ultimii 2 ani aveam 95. N-am mai avut dureri mari si pot sa joc mai bine biliard. Mai e pana revin la capacitate maxima dar sunt optimist. M-am uitat la meciul cu ovidiu, am ratat doar 2 bile de buzunar si am pierdut 7-2 ... Am spart prost in Oxygen, iar a doua zi de dimineata nu a iesit nimic. Unul din meciurile pe care nu ai cum sa le castigi. Ori nu ramaneam bine, ori rata el si ma lasa in safe apoi curata masa. Petre a intarziat si am decis sa il astept, sa nu ma folosesc de regulament, in mod normal trebuia sa am 3-0 cand a venit el. Am pierdut cu 7-4 si n-am reusit sa intru in primii 16.
Saptamana asta m-am antrenat decat singur sau am facut ore cu elevii mei. Nu poti progresa la biliard daca nu te joci singur, asta e parerea mea. Am dat 100 de bile drepte cu stop pe diagonala, un test pe care va invit sa il faceti si voi cand aveti chef. este greu din mai multe puncte de vedere mai ales psihic.
Am schimbat si pastila, am un Zan acum. Tacul e ok, chiar daca buttul e de spart de fapt mezz le face super solide. E cam pe spate dar ce sa fac, astept sa vina comanda cand o fi gata.
Jumpul editie limitata sare incredibil de usor, chiar prea mult cateodata. Am sa fac un review cat de curand 

Fug la antrenament, sambata avem Sereno CL :) Duminica va fi si televizat in direct, 14.30 - 19.00 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu