sâmbătă, 25 mai 2013

Sereno Champions league etapa III

N-am jucat cu Ciprian care a avut o problema
nasoala de familie si nu a mai venit. Am intrat in meciul de calificare cu Mario relaxat. dar prea relaxat. Am ratat sansa de 2-1 si 2-2 apoi meciul s-a rupt  pe niste idiotenii. mana pur si simplu a murit. Am incercat tot ce stiam sa ma adun dar degeaba. Corpul era acolo dar mintea nu. Am luat-o rau si m-am dus pe spate. Meciul cu Dan Cristea a fost de poveste cu ratari de cascadorii rasului, ne mai scuturam si inchideam cate o masa, apoi lupta surda in safeuri. fara garda, fara manusi a fost. Intr-un final epuizant a gresit safeul si mi-a lasat pe latul mesei, am dat 9 cu manta si am ramas taiat rau pe 10. Cu ultimele forte l-am bagat si cu mare noroc am ajuns in primii 32 maine unde il intalnesc pe maestrul Braga. Pastila asta noua Zan e praf, reactioneaza diferit cand ia prea mult cand de loc, nu pot controla alba deloc. de luni  ma intorc la g2 cred ca H.
Novo a pierdut la Iacob dan, in rest favoitii cam si-au facut treaba. Auras l-a curentat bine pe capitanul Minca, apoi a fost curatat de Ladany si Novo cu acelasi scor, 7-5. Balas Vlad s-a calificat pe fata iar 11 jucatori din echipa Sereno sunt in primii 32. Max a fost aproape si el de piramida finala, pierzand in decisiv dupa ce a intors de la 6-2  si a bagat alba la 10 ! 

Maine de la ora 10:00

Robert Braga vs Dragne Iulian
Toropoc Florin vs Dan Moraru
Iacob Dan vs Constantin R
Zoltan Kercso vs Radu Anghel
Ionescu Danilo vs Borcan B.
Scupra Adi vs Silviu Ianus
Petre Nicolae vs Ionescu Cristian
Ovidiu Cristea vs Sami Husam

De la ora 10:45
Birarutu Marius vs Ghe Nicu
Steriu D vs Sorin Son
Ladany Ioan vs Munteanu Ion
Nedelea Alex vs Andrrei Minca
Toader M vs Popescu G

Balas Vlad vs Damian Mihai
Grigorescu Bogdan vs Novo S.
Florescu A vs Simion Ionut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu