duminică, 28 iulie 2013

SCL etapa 5 - cel mai bun rezultat de anul asta

daca imi spuneai la inceput ca voi lua locul 4 eram multumit. Acum nu stiu am simtit de multe ori ca sunt la un nivel foarte bun, am terminat mese grele si nu prea am facut erori la bile simple, cel putin in afara de jocurile cu astia buni. Am inceput ieri cu Tomitza. jucator periculos. Am jucat simplu fara complicatii si cand am avut posibilitatea am dat combinatii. 3 mai exact. castigul la turneul asa e pauza de la sfarsitul balansului si accelerarea lunga pe lovitura. A facut diferenta mare in jocul meu. Bine ca si tacul de imprumut s-a pretat si e foarte bine echilibrat. Am fost atent si la  alte aspecte, am sters dupa fiecare joc tacul cu spirt, mana cu spirt. Probabil m-a tinut concentrat si poate m-am simtit mai pro asa avand grija de toate aspectele astea. Apoi la masa televizata cu maestrul Gandac. N-aveam multe sperante dar am zis ca joc bila cu bila. A avut 3-0. Am facut 3-2. Am revenit de la 5-2 la 5-4 si cand era gata masa de 5-5 am ramas lung pe 9. Nici drept putin stramb era si trebuia sa ies inapoi. M-am grabit, o greseala clasica si fiindca nu eram sigur cum va fi iesirea, nu am ales 100% imaginea loviturii si a facut coltcolt. la 4-6 mai primesc o sansa si termin masa. Eram bine, puternic asa m-am simtit. Nu neaparat ca am terminat mesele, ci intensitatea si controlul pe fiecare bila. Nu stiu daca ma intelegeti. E o diferenta mare intre bilele in care isi pe acolo si bilele in care iesi exact unde vrei. epuizant momentul in care faci pauza de final si totul se opreste in loc. Vine judecata adica lovitura. Si stai nemiscat. Bila se duce cuminte unde ai trimis-o , alba la fel. Dar nu e terminat nimic. Vine alta bila, alta iesire, pana la bila 10. Si cand iesi bine parca totul se lumineaza ca un curcubeu care incununeaza un efort meritoriu.
Asa, la 5-6 cu Cipi am dat la 2 capete la 4 in loc sa dau safe direct.. Problema de controlul mesei. A ramas ci normal am fost curatat  :) Pe spate am jucat bine cu Dl Vulpe de la Arta Brasov si m-am calificat azi. De fapt mi-ar trebui cate un post pentru fiecare meci, asa de intens am trait turneul asta.
Am jucat mai simplu dar paradoxal am trait mult mai intens. Cum ziceam e epuizant sa te controlezi perfect la fiecare lovitura. Sau sa incerci !
Doua meciuri foarte bune m-au dus in semifinale azi. 7-3 cu Simion si 7-1 cu Costin Neaga care tocmai trecuse in decisiv de Auras.
Venea semifinala, prima de anul asta cu Braga. Am facut prima masa. Am facut si a doua si dracu baltat ca am bagat alba la 9. Nu stiu ce a fost in capul meu. Se face 2-1. 2-2 zic sunt in meci poape poate. Am ratat la 2-2 si dupa aia s-a facut scut circuit. Am ratat un safe, masa el. Am ratat 1, masa el. Sparg perfect, ratez 2 aproape pe gaura. la 2-8 mai fac o masa completa dar nu mai era loc de nimic. 9-3 am pierdut. Urma finala mica cu babken. Am inceput in forta 2-0. la scorul asta intru la masa. Ajung la 6. Adrenalina era la maxim. Doar sa raman bi ne pe 7 si era gata. Din toate unghiurile raman snooker chinezesc peste 9 ... Doamne putin daca ma ajutai :) Am ratata si el a intrat in mine a facut 4-2. ies in timeout. Intorc la 6-4, sparg si eram in control. 1 nu mergea jucat. In loc sa dau un safe cu 1 pe manta, dar nu eram sigur ca ii ascund bila am incercat alta varianta si l-am lasat. Am mai dat la 6-6 dupa doua mese de mare campion ale lui babken.
Sparg in decisiv. Schimbam cateva safeuri. Prind masa. De la 6 la 7 era greu dar nu imposibil. N-am mai rezistat presiunii, am dat mai repede decat trebuia si nu m-am lasat. Incerc 7 peste fata cu contra efect la jumatate. Ratez dar ramane alba pe manta si 7 percet drept pe lungime. Trebuia sa se scoata in dreapta sppre 9 dar nu avea cum. Poate rateaza zic . De unde :) il baga Incearca safe. Aproape ca mergea la buzunar. Inca 2-3 centrimetri si eram acolo. Eram departe incerc safe sa ciupesc si sa vin inapoi cu alba. Loveste manta inainte si cu mult noroc cipupesc doar putin. Iese safeul pe care il vroiam. Pune si el bilele pe mantele sciurte. dau 9 inapoi pe manta scurta aproape lipit la 4 cm si alba aproape de celalta manta. Intre ele, snooker perfect era 10.
tensiunea era insuportabila. Am stat in picioare, bagat in stalp cu tacul in brate. Un moment unic pentru un biliardist. Speram sa ramana ceva. Aproape ca imi venea sa vomit de emotie. Anunta 9 in stanga. Prinde manta lunga, manta scurta inainte si arta, magie sau nu mai stiu ce 9 se duce unde era anuntat. Ramane departe pe 10, in unghi. M-ai speram putin chiar si atunci dar babken a fost imperial si m-a executat. Asadar doar locul 4 dar ce am trait azi sunt multumit.
Ovidiu a castigat finala dupa un meci de infarct 7-6 cu Ciprian Gindac, 9-6 cu babken si 11-6 cu Braga
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu