joi, 25 iulie 2013

yesssssssssssssssss

A fost nebunie in studioul GSp. Am tot sperat sa pot ajunge mai devreme in studio sa mai dau pe masa dar nu am primit acceptul. pana la urma am jucat la sereno 2 ore, apoi am fost acasa si am plecat cu arbitrul Alecu spre studio. Vericu calesu iar s-a curatat, gabi nu i-a dat nici o sansa a facut si breakuri, foarte, foarte bine. Eu am jucat cu alt tac, de data asta cu 314 2 tot de imprumut. Mai e putin si cosmarul se va incheia, o sa am tacul meu din nou. Tot nu a mers foarte bine la joc dar mi-a purtat noroc. Am jucat mai simplu, safeuri si pe langa amuzanta lui neputinta si mare, mare ghinion cred ca a fost cel mai haios meci de pana acum. Nu poti fi serios cand joci cu Nicolas :) Am spart mai bine, am bagat bila aproape la fiecare spargere, mai am alba sa o controlez si e gata. La 10 cu manta de 7-4 am strans tot ce aveam mai bun si l-am obligat sa intre si alba sa nu intre dupa ce a topait nervoasa pe masa. Prima victorie la master
N-am reusit sa ma adaptez si tot nu bunghesc returul pe masa asta. Si timeul asa ma omoara ...
Pentru invidiosi, eu ma bucur de biliard si imi face placere sa joc. Castig, pierd tot asta sunt. Sunt fericit la masa si nu sunt suparat pe viata sau super frustrat

Ion Gabriel - Calesu 9-3
Dragne - Nicolas 7-5

Pentru clasamentul general dati click in dreapta la sectiunea Concursuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu