luni, 23 decembrie 2013

De final

S-a incheiat sezonul asta ... Nu a fost asa bun cum ma asteptam desi mi se pare ca am evoluat ca maturizare a jocului. Din pacate am avut momente de cadere la bile importante care m-au costat puncte si meciuri. Am cautat si mai caut sa ma perfectionez. Lupta nu se incheie niciodata si cat timp o sa joc voi fi pe drum, un calator entuziast pe drumul tumultuos al biliardului. Am schimbat buttul pana una alta, voi avea un sneaky pete cocobolo de la mezz cu shaftul probabil wx900 de la mezz care ar trebui sa apara pana de revelion. Cele mai bune jocuri si momente le-am avut cu sneakypete, asa ca trebuia sa inchid un cerc deschis cam prea de mult. 
Atat despre tacul de joc, va ramane asa si gata. Poate la tacul de spart si jump sa mai umblu desi nu tin in mod deosebit. 
M-a obsedat anul asta sa gasesc un sistem cat mai simplu de ochire/aliniere la lovituri. E greu totusi sa gasesti ceva pur teoretic, tot timpul trebuie imbinat cu feelingul dat de eul automat. si am studiat-o anul asta este balansul si acceleratia. 
O chestie pe care am observat-o la multi incepatori este lipsa  acceleratiei pe lovitura. Prima problema este legata de ultimul balans spre inapoi inainte de lovitura, care de obicei ori este prea smucit ori prea scurt. Daca il faci prea agresiv nu ai cum sa accelerezi pe lovitura. O alta chestie este ca multi lovesc doar bila alba in loc sa loveasca prin bila alba spre bila obiect. E o nuanta fina dar daca imaginea loviturii se opreste la bila alba nu ai cum sa ai acceleratie fi follow-trough. 
Sper ca anul vii tor sa fiu mai bun, va urez tuturor CRACIUN FERICIT si multa, multa, SANATATE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu