luni, 2 decembrie 2013

La joaca de 1 dec

Am fost ieri la concursul de amatori din
Rainbowl. Nu prea m-am mai antrenat serios dar mesele sunt bune si am zis ca nu strica antrenamentul. Am dat avantaj 2 pana la 4 in grupe, mai putin la ceilalti buni ca Billy ( Ene marius) sau Moldoveanu. In primul meci cu avantaj adversarul nu a reusit sa iasa de la ultima bila la 8 si a ramas rau. In loc de 0-3 am facut 1-2 si de aici am intrat pe pilot automat, am castigat si urmatorul tot cu avantaj in acelasi stil. Chiar ma simteam bine. In meciul cu Victor am ratat o bila simpla sa ies la 8 si m-am frustrat putin. Cred ca nu am luat in serios concursul asa adik ca la unul oficial. Totusi ratarea asta si urmatoarea la un 8 ca sa fac 3-3 m-au enervat si n-am mai jucat nimic. In meciul cu Billy am avut prima sansa la 0-2 dar m-am lasat masca la 8. La 0-3 am dat chix si la fel mi s-a inchis masa precis ca un ceasornic. deja eram iesit din carti si chiar daca am castigat si ultimul meci cu avantaj nu mai aveam sanse sa ies din grupe.
Sper sa am timp chiar vreau sa ma antrenez pentru sereno champions league. Dupa imi vand Z2 asa ca stati pe receptie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu