miercuri, 11 decembrie 2013

Sereno Masters

Mai e putin pana la Mastersul
Sereno. In ultimul timp  nu am mai jucat, asa ca de luni am luat-o cu antrenamentul 2-3 ore pe zi. Luni si marti la Titan si azi la Sereno cu fratele Alecu.
Aseara am fost la turneul de casa din Kings si am jucat decent fata de saptamana trecuta. Am iesit din grupe si  in primii 16 aveam 4-2. La scorul asta cred sau la 4-3 am bagat stupid alba de la 8 la 9. Apoi jocul s-a intors si bilele au inceput sa curga in favoarea lui. Am lasat cateva bile de final pe gaura si mi s-a scurs forta din vene. A prins curaj si m-a intors conducand 5-4. A slabit si el ritmul si am facut 6-5. La scorul  asta 3 nu mergea nicaieri lipit de 7. mergea o combinatie cu 9 si sa ascund alba dupa 7. Asa am facut si 9 a prins coltul. Mi-au lipsit cativa milimetri sa castig. La 6-6 rateaza el pozitia si safeul. masa usoara. Ma las pe 8 spre jumate si il dau in colt !!! Am crezut ca innebunesc in timp ce el a incheiat socotelile. Vreo 2 minute imi venea sa explodez. Cauti telecomanda sa dai inapoi, sa gestionezi din nou momentul ala care putea schimba totul. Din pacate nu se poate si doare cand ratezi asa ca prostu. Mi-a mai trecut pentru ca pe ansamblu chiar am bagat bile destul de ok.
Vezi conteaza mult sa fii antrenat. Alinierea, lovitura si viteza albei devin mult mai usoare. Astazi deja focalizam mult mai bine si am sperante ca voi face un turneu bun.
Locurile 17-32 vor juca grupe si primii 2 din fiecare grupa vor fi trasi pe piramida dubla  cu locurile 9-16(adik si eu ca sunt pe 9). Abia apoi castigatorii vor juca cu maestrii de pe locurile 1-8, care vor avea un turneu mult mai usor decat ceilalti.
GRUPE
Grupa de foc este Nicolas, Raul, Calesu si Iacob Dan. Rupere de oase nu alta :)
In grupa A :
1.Florescu Alexandru
2. Gheorghita Nicolae
3. Toma Bogdan
4. Rausch Balas Alexandru
Grupa B:
1. Maximilian Simionescu
2. Ionescu Cristian
3. Neaga Costin
4. Bebe Birarutu
Grupa C:
1. Calesu Alexandru
2. Iacob Dan
3. Nicolas Rattel
4. Raul Maican
Grupa D:
1. Malaele Bogdan
2. Vladimir Balas
3. Adi Buzamet
4. Ion Daniel Munteanu

Direct pe piramida dubla :
1. Cristea Ovidiu (Oxygen) 5500
2. Braga Mihai (IDM) 5350
3. Melkonyan Babken(Sereno) 4650
4. Toader Marian(Kings) 4300
5. Ionescu Danilo(Sereno) 3750
6. Mihai Damian 3000
7. Minca Andrei(Sereno) 2950
8. Ungureanu Auras(Sereno) 2700


9. Dragne Iulian 2550
10. Simion Ionut 2500
11. Tudor Daniel 2500
12. Chiritoiu Liviu 2450
13. Popescu George(Sereno) 2400
14. Grigorescu Bogdan(Sereno) 2300
15. Anghel Radu 2300
16. Moraru Dan(Texas) 2300


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu