luni, 24 februarie 2014

Sereno Champions League

Am asteptat primul test serios al anului cu interes. Mental zic ca am stat foarte bine pe alocuri abordarea a fost gresita. 
N-am vrut sa folosesc nici un sistem si am jucat pe automat. Sau am incercat. Nu pot sa sparg tare si de aceea nici nu am spart bine. 
Am castigat primul meci cu Vlad Ionescu fara a juca spectaculos dar atat cat era nevoie. Meciul cu Cristi Oprea a fost funny pe alocuri, am avut un joc in care el a facut fault, eu m-am lasat masca din freebal, fault si a gresit el pe la 9 cred din nou.  Am facut greseli dar am ramas concentrat, el a facut cateva greseli si a continuat cu ele pana la final :)
Calificarea pe fata am jucat-o cu Danilo. Si meciul cred ca s-a jucat in primul joc. Pe o masa cu postavul foarte nou. Iesirea de la 7 la 8 cu ceva retur sau sa dau lesinat cu inainte. Am pus ceva retur, eram drept pe 7 si linia trecea cam la 30 de cm de bila 9 care era inapoi spre centrul mesei. Nu stiu cum alba s-a tarat spre bila 9 si in ultima clipa s-a lipit. Pierzand sansa asta jocul a continuat in acelasi mod, alba bagata din unghi imposibil, ma lasam in snooker aiurea ... de multe ori o prostie din asta te poate sapa si toate sa se intample pentru adversar inainte. Cam asta a fost pustiul a jucat bine si am pierdut clar. Apoi am asteptat pe spate pana spre ora 21.00 cand am jucat cu Motanu, vechiul nostru prieten din London. Am fost prea pregatit sa ma calific dupa ce am stat atat si pentru ora aia tarzie am jucat bine. Si el a facut meciul mai lejer meciul ratand sansa de 2-2 fapt ce l-a urmarit tot setul. A trebuit sa fiu doar atent si ce m-a bucurat este ca mi-am calibrat tinta si lovitura foarte bine. 
Duminica m-am intalnit iarasi cu manusa Ucigasa. Stiam ca am meci greu si m-am incordat putin de dimineata ca sa am tragere. Am fost un fel de Sorana Carstea in meciul asta, desi am avut prim-planul la fiecare joc aproape am reusit performanta sa il las in fata cate una. fara sa ii stirbesc din merite si a jucat si el bine, i-am facut cadou cel putin 3 jocuri cu 3 bile pe masa. Frustrant dar am reusit sa nu ma gandesc la rezultatul meciului si sa joc in continuare. Stiu ca ma bagat mai multe bile si am fost mai mult la masa ca el si asta m-a tinut treaza. De la 5-4 am concretizat toate sansele inclusiv un 8 cu manta delicat. Tacul asta e minunat daca voi reusi sa imi imbunatatesc focusul va fi bine. Ochelarii sunt vechi si nu se mai vad asa bine prin ei. Poate voi reusi sa ii schimb pe lentile pe viitor. Urma sfertul cu Babken ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu