marți, 25 februarie 2014

Sereno ziua 2

Despre meciul cu Manusa am vorbit, urma Babken
. Desi nu am intrat inferior la masa, chiar am stat bine , poate totusi ca nu m-am pregatit sa fiu pompat 100%. Nu stiu cum sa explic, eram calm si vedeam bilele dar nu in zona. Pentru ca atunci cand esti in zona vezi foarte bine si strategic jocul. Vedeam bilele dar nu am simtit iesirile foarte bine. Am condus 1-0 si un safe neglijen a facut masa pentru el. Am dat un jump la 6 din safe cu alba cazuta pe el, am ramas bine la 7, foarte bine la 8 si prost pe 10. O iesire usoara dar alba a fugit cumva mai mult. Din dorinta de a nu sta prea mult si sa nu incep sa gandesc prea mult probabil nu am ales bine iesirea. De multe ori zicem ca bila este usoara si uitam sau nu o facem cum trebuie sa vizualizam intreaga lovitura : unde se duce bila obiect si unde se duce alba. Am avut sansa sa fac 2-2 si s-a facut 1-3, 1-4. Am revenit cu o masa buna. Am reintrat in meci, apoi a inceput si el sa greseasca. Am ajuns la 4-5 si am intrat la masa de 2-3 ori dar nu am reusit sa inchid masa. Ori am ramas lipit ori am ramas prost. Am dat safe, Babken contrasafe cu manta inainte. Am dat jump si a intrat alba, la 4-6 nu am bagat nimic si a inchis jocul.
Avand in vedere ca nu pot sa sparg, cred ca a mers destul de bine. babken nu a jucat la 100% si aveam sanse daca eram mult mai atent la 2-3 bile altfel era rezultatul poate. Nici o problema, mergem inainte :)

Castigator a fost Ovidiu Cristea, care a castigat finala cu Braga MIhai. Loculk 3 Babken, Locul 4 Auras



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu