joi, 14 august 2014

Analiza

Poate ca nu am fost asa intrat in atmosfera de concurs, cred ca si faptul ca am combinat cu vacanta m-a afectat putin. Am problem acum fiindca nu m-am mai antrenat in special la tintire, nu mai sunt sigur 100 % de ce fac. Mi-am incalcat principiul si de dimineata m-am antrenat cu cei mai buni bulgari, Ruslanov si Dimov. In mod normal, asa cum mi se intampla mereu, in primul tur am dat de Dimov :) Un pusti care trage foarte, foarte bine. Meciul a inceput cap la cap, la 3-2 pentru el rateaza 8 si ramane snooker.  Nu puteam decat sa dau jump care sa cada exact pe 8, pentru ca era 9 aproape. Senzatie sau nu, l-am bagat si cred ca am intrat putin in el.Am gresit viteza si n-am reusit sa fac 4-3 pentru ca am ramas ascuns. Pastila asta moale numai problem mi-a  facut. La 4-3 tot pentru el fac masa si raman la 9 departe cu ceva unghi. Am dat hotarat ca de obicei cu putin dreapta ca sa arunc bila in buzunar, dar am ratat inexplicabil la vreo 10 cm de buzunar !. Asta a fost, cu masa pe mana mea si break s-a facut 7-3, apoi nu am mai avut ce sa fac, pustiul s-a dezlantuit. Si pana la urma a ajuns in primii 8, batut fiind de Ladanyi.
Pe fata, Ovidiu Pierde la Babken si Gandac la Steriu. Pe spate incep meciul cu MAria Levova din Bulgaria. Am reusit pana la urma sa ma pun pe sine si am castigat, urma sa joc cu pierzatorul dintre Sonia si un baiat de la Iasi, cand m-am uitat eu asta avea 5-1. Am iesit afara si cand m-am intors Sonia castigase 9-5 ! In prima zi dupa mine impresionanti au fost Ladanyi si Sergiu Voicu, care a jucat admirabil si l-a trimis pe \Braga pe spate.
Cu tipul de la Iasi a inceput ca in filmele de comedie vechi, mi-a zis ca o sa am meci usor dar nu a fost asa. Am fost cam pe acolo amandoi, cred ca eu am fost putin cam sovaitor si am dat minim 3 jocuri pe ratari la bile lungi. Nu ma simteam bine si tot turneul am simtit ca nu ma pun bine pe lovitura. Se face 8-6, sparg si cand sa fac break ratez 9. Rateaza si el. Ufff inca mai sunt in meci. Termin si urmatoarea masa 8-8. Hai ca se poate ! ratez un 2 dificil, el da il baga, si cand se scoate inapoi loveste 9 in centrul mesei si il trimite in buzunar ! Urat am pierdut dar asta e bila 9. Pe undeva nu meritam sa castig ca joc interior cel putin nu am fost convingator.A fost o tensiune speciala in sala, multe lupte grele s-au dat ! Pe spate Surdea il scoate de tot pe Ovidiu si castiga calificarea in decisiv cu Raul, Viziru rateaza 9 la 8-6 cu Auras, iar la 8-8 Auras pierde calificarea pe fata ratand tot la 9 ( cu prelungitorul). Pe spate Auras pierde de tot la Braga care mai devreme il scosese pe Gandac.
Mi-a placut concursul, foarte bine promovat si organizat. Bravo Babken si Nicolas, felicitari clubului gazda City Billiards.
Cand am ajuns acasa mi-am dat jos pastila si am revenit la cea cu care a venit shaftul si cu care am castigat 3 turnee - Kamui Med Brown. Si de acu nu mai joc cu altceva ca asa m-am saturat de experimente ... Sper sa imi revin la Best si sa joc macar la 70|%, asta ar fi targetul. Maine merg la club sa testez mesele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu