luni, 18 august 2014

Best of The East la final

Primul mare castig al acestui concurs este clubul Tac Biliard, dupa parerea mea cel mai bun  club din tara dpdv dotari si spatiu de concurs. Le uram succes ! Foarte buna organizare, am avut si live stream, un turneu foarte reusit. In ziua a doua juniorii Danilo si Simion au facut o figura frumoasa si au ajuns in primii 8 ! De felicitat si "Taietorul de lemne" Radu Anghel care a prins semifinalele !
Babica a castigat turneul pana la urma, dupa ce a jucat aproape impecabil, cu Ovidiu si babken, in finala a jucat slab si ladanyi a facut 6-3. polonezul se trezeste si egaleaza cu break-masa-break. La 6-6 Ladanyi ramane la masa dupa spargere si ramane pe combinatia 2 cu 10. Tensiunea si-a spus cuvantul si a ratat, apoi au inceput safeurile. babica cedeaza si Ioan are sansa sa inchida masa dar rateaza un 5 abordabil cel putin. babica castiga, Ladanyi isi consolideaza prima pozitie in clasamentul Best of The East !
Pe locurile 3-4 Babken si Radu Anghel, 5-8 Ovidiu, Danilo, Simion si Gandac
Eu am jucat la turneele secundare, si fata de prima zi a fost o imbunatatire vizibila. Am castigat primul meci si in al doilea cu Iliescu Catalin am jucat foarte bine pana la 2-0 apoi blestemul s-a produs iar. Am ratat un 8 greu sa fac 3-0 si apoi s-a intors meciul. Am mai avut o sansa sa fac 4-4 dar am gresit combinatia 4 cu 5 si asta a fost. Am jucat  foarte relaxat fara focus, fara sa incerc sa ma concentrez, din putinul talent pe care il am. Mi-am propus sa joc mai repede si la urmatorul am sa incerc sa ma intorc la stilul din 2005-2006. Ce atatea masuratori si incordare, trebuie sa revina si placerea de a juca.
In biliardul de astazi parca e prea mmulta constipatie, prea multa smecherie toti vor sa castige oricum cu carcota, sa rateaza adversarul, sa dm doar stop ... Nu stiu daca am vazut mai mult de 4-5 bile frumoase cin ce am vazut eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu