duminică, 31 august 2014

Etapa III Muntenia

Daca la primele doua am plecat multumit acasa din punct de vedere joc, acum am suferit destul de mult.
Mental am stat bine dar am fost foarte obosit. Cam la toate meciurile am plecat bine dar am scazut nivelul pe parcurs. tacul se simtea greu, lombara intepenita si din cand in cand lentilele se miscau de la aerul conditionat ...  Am reusit sa intru in primii 16 dupa ce am castigat 7-6 cu Mihai Damian, 7-4 cu fratele Alecu, am pierdut pe fata 6-7 cu Iliescu Catalin dupa ce nu am mai rezistat presiunii si am ratat 9 la 6-6. In momentul in care am dat mi s-a dus naibii imaginea.A fost cel mai bun meci al meu, am condus 5-3 dupa break si masa, apoi el a revenit cu masa pe mana mea si a egalat. Adevarul ca din nou am spart foarte prost si nu am putut sa am constanta. In fiecare meci am avut la inceput sansele sa ma desprind si am ratat copilareste.   Asta e cand nu mai stai cu gandul la biliard si incerci in weekend sa iti revii e greu. Tu gandesti, dar trebuie sa te asculte si mebrele :) Am simtit ca ba nu am pozitia stabila, ba nu tin bine tacul. Pe spate am reusit sa ma calific pana la urma pe piramida finala castigand mai usor decat m-as fi asteptat cu isidor, beneficiind si de forma lui mai slaba. 
Pe piramida simpla am jucat cu Marco Mucci, un copil super talentat de la Snagov, campion de snooker si dupa parerea mea unul din cei mai talentati copii pe care i-am vazut. Din nou mi-am facut meciul greu. Venit de la 9.30 era aproape sapte seara si eram deja foarte obosit. Am facut prima masa perfecta, a doua pana la 8 pe care trebuia doar sa il trimit in buzunar lung si aia era 9 si 10 erau pe buzunare. Graba, graba si in loc de 2-0 s-a facut 1-1. El a prins curaj si pana pe la 4-4 nu stiu daca a ratat 2 bile de buzunar. Am avut 4-3 ratat sansa de 5-3. Sansa de 4-2, am bagat alba peste 5 la jumatate, sansa de .... fara a ii lua lui din merite, daca inchideam sansele pe care le-am avut inchideam meciul fara probleme. Pe la 5-5 a inceput sa resimta presiunea si a inceput sa mai rateze si el. Nu am reusit sa inchid masa finala, la 6-5 pentru mine am iesit 3 mante spre 7 si alba a intrat la jumatate la 5-5 raman cu alba lipit de 8, numai din astea am patit. Nu imi mai puteam controla lovitura si de multe ori imi cadea mana. Pana la urma el a fost constant si cu o lovitura extrem de curata, cred ca va avea un viitor frumos in biliard daca se tine. 
La urmatorul renuntam la presiune si promit ca joc la spectacol, iesiri cu cel putin 2 mante ca m-am saturat sa tot incerc sa fiu concentrat si de multe ori ce ma oftica este ca intru in jocul asta si dau multe iesiri lesinate cu stop. 
Performerii zilei de ieri au fost evident Marco, Alex Nedelea care a jucat foarte bine, trecand si de Ovidiu, Mario cu un joc fulger, Cristea Dan care pana la urma a reusit sa il invinga pe tizul Ovidiu Cristea si sa il trimita acasa si nu in ultimul rand, Adi Buzamet care dupa dusul rece din primul tur a inceput sa joace si nu s-a oprit decat in primii 8 scotand pe rand Damian, Moraru, Ciachir si nu in ultimul rand pe Robert Braga. Bravo !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu