marți, 15 septembrie 2015

Bko Pro Tour ziua în care as fi putut fi

Nu știu despre voi dar eu visez
în fiecare zi despre biliard, în mașină,  la servici acasă...  Câștig finale de concursuri
naționale și internaționale :)))) Simt în fiecare zi, fiecare secunda ca nu pot sa exprim la masa tot ceea ce pot exprima. S-au întâmplat multe chestii care mi-au afectat jocul în ultimii ani. Nu mai simțeam același aplomb, siguranța...  Nu am avut cel mai bun joc din ultimele luni dar cu siguranță a fost cea.mai bună performanță la un turneu asa mare. Cu tac nou cu nesiguranță pe multe lovituri, cu părți în care am jucat pe automat, am riscat, am dat bile grele,  am ratat bile ușoare. Nu aveam mari așteptări de la jocul cu Manolea dar pana la urma am castigat...  Am început cu o masa clara făcută cap coada
 Apoi am dat înapoi și el a luat conducerea. Atunci nu mai aveam multe speranțe dar îmi repetam în gând sa cred,  sa cred,  sa cred Și meciul s-a întors,  am venit în fata și am făcut mese frumoase. La 7-6 s-a jucat meciul. După o masa legata am dat la un 8 la jumatate și am ratat de puțin a și tras masa puțin I-a rămas cam aceeași bila a dat foarte ușor și masa a tras puțin astfel încât nu a atins deloc bila 8!  La 8-6 am prins masa pe spargerea lui ( adevărul e ca a spart destul de rau tot setul) și am încheiat chiar dacă am rămas rău la 8 după un kick incredibil. Au fost niște emoții colosale. Pentru prima oara în primii 4...  JUCAM cu Ovidiu și nu aveam ce pierde prea mult. Am început cu 2 mese legate și simțeam ca dimineață spațiul mental. Greu de crezut dar asa.am simțit atunci. Am ratat un safe ușor, el nu a închis masa și la bila 6 am avut cel mai incredibil chix ever. Alba era la câțiva centimetri de bila șase și totuși a sărit peste ea și afara de e pe masa. La 2-1 am ratat un 8 lung, am dat ușor și pana la urma a deviat și a rămas pe buzunarul ala nenorocit...  Pana la 5_2 pentru el am tot ratat șanse, apoi am căzut definitiv. Ziua în care as fi putut fi mai sus dar pana la urma a fost normal. Când te antrenezi o ora pe săptămână ce pretenții sa ai. Niciodată nu am iubit biliardul mai puțin decât prima zi și nu cred ca vreau sa scap de sentimentul asta vreodată. Asa ca următorul Target este Eurotour. Trebuie o data în viata asta sa joc și eu un Eurotour...  până la urmă a câștigat Ovidiu și chiar lejer și cu Babken și cu Ladanyi în finala. Binecuvântarea nasului cum ar fi hi hi hi

Un comentariu:

  1. Bine maestre! Bagă mare ( pe turbo înainte ) și cu siguranță vei juca și finalele mult visate. Nu sunt eu în măsură să-ți dau sfaturi dar risc o sugestie... joacă pe acel automat de care vorbești, riscă cât mai mult pe atac și dacă se poate uită de mirajele ultimelor noutăți în materie... un tac, o pastilă și multă voință este tot ce ai nevoie. Nu de teste interminabile cu tot felul de pastile și tacuri... părerea mea! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere