miercuri, 30 septembrie 2015

Cupa mondiala,Pro-Am, Eurotour

Baietii nostri s-au oprit logic in sferturi, desi toata galeria cu care am urmarit meciul la TAc parca le insufla putere atunci cand au condus cu 2-0. Apoi au pierdut duelul tactic in urmatoarele doua jocuri si meciul era intors. daca nu ar fi fost gafa incredibila a lui Ioan ladanyi probabil ca ar fi fost mai strans, si cine stie ... Asa ai nostri s-au taiat si englezii au castigat. Oricum merita toate felicitarile ai nostri, au reprezentat cu cinste biliardul romanesc.
In finala echipa cea mai spectaculoasa , Taipei a castigat titlul mondial pe echipe. Meritat, zic eu, tot timpul pe atac, au jucat lovituri curajoase, am vazut si altceva in afara de stopuri perfecte. Ko Pin Yi este la al treilea titlu mondial anul asta. Ce performanta !

Incalziti de evolutia alor nostri sambata am jucat Pro Am la TAC. Fiind clasat in primii 4 la Pro, a trebuit sa dau avantaj +3 celor din afara ligii. Primul meci am plecat de la 0-3 cu nanu si am castigat pana la urma 8-7. Un meci in care am jucat bine, am trecut mai departe multumit. Am trecut si de Viza dupa un meci ciudat si rapid de primul la 5, cu combinatii si ghinioane ... la calificare s-a taiat totul, am ratat 2 bile si o combinatie care parea foarte sigura si am pierdut 5-0 la Raul care a jucat perfect. A mdoua sansa pe spate am plecat din nou de la 0-3, plus primii doi nouari ratati si era deja 0-5. Nu am mai putut sa joc nimic si m-am curatat elegant cu 4-8 la domnul  radulescu,a jucat chiar bine. Kamui Black Soft mi-a mancat zilele nu am putut sa controlez alba deloc.... Urmatoarea pastila e pe drum si totodata un nou brand patrunde in Romania, ON Cyborg Tips este foarte apreciata de jucatorii de top din Europa. Facute in portugalia ...
De maine incepe si Eurotourul din Olanda, de care am fost ata de aproape sa ma calific. Ma uit cu jind si poate odata am sa ajung si acolo. Avem o echipa numeroasa si sunt foarte curios sa vad cum vor merge babken si Ladany dar si ceilalti. Cred ca vom avea calificati pe piramida finala.
http://eurotouronline.com/draw-results/

Sa nu uitam si de Sereno, sambata incepe din nou Champions League. Should be FUN !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu