marți, 27 octombrie 2015

Eurotour ratat

Din păcate nu a mers nici de data asta. Sâmbăta am fost
cel mai Zen om posibil, am jucat bine pe fata am pierdut clar la Sandu Calesu un meci de care nu știu nici eu când s-a terminat asa repede. Nici o șansă. Pe spate am pierdut la Mitrana în rol de terminator a mitraliat bilele mai ceva ca Arnold :) Am avut la 3-3 un 9 lung și în unghi pe care l-am ratat și cam asta a fost sansa. Am terminat în primii 8 și aveam ceva șanse dacă duminica ajungeam în finala gen.
După prima zi primii 4 erau Viziru,  Alicus,  Calesu și Auras.
Adevărul e ca am jucat prea circumspect turneul asta fără așteptări și parca nu am luptat asa mult. Nu a fost sa fie. Duminica am întâlnit un Toropeala într-o forma maxima, eu am ținut pasul pana la un punct, câteva porcarii care mi s-au întâmplat și asta a fost. Pana la urma meritat el a fost foarte bun. Pe spate am jucat cu Leo un meci pe care l-am câștigat fără dubii și nici nu aveam cum sa pierd,  știe Leo de ce :))) Sa zicem ca l-am antrenat la jump și kickuri...
Ultimul meci cu Mălăele a fost și mai frustrant el a început dezastru și nu am avut răutatea sa ii dau la cap. Apoi a fost alt meci și m-am chinuit. La 5-6 m-am lăsat masca la 6...  Visul rămâne vis deocamdată și am fost asa aproape anul asta... Când joci o ora pe săptămână ce sa mai zici. Pana la urma cei mai în formă jucători au ajuns la calificare, în finala pe fata din nou Viziru cu Alicus deja calificați, pe spate Calesu deja în primii 4 și aștepta la Auras cu Mălăele care o luase de nebun pe spate bătând tot. Pana la urma l-a bătut și pe Auras și Calesu a răsuflat ușurat. Bravo băieți pentru jocul bun și constant. MULTA BAFTA

2 comentarii:

  1. vazut pe net turneul. nu s-a mai respectat tinuta, fumat la masa, cred ca am vazut si bautori de bere la masa tv. primul la 9, "ca la eurotour", s-a transformat in primul la 7 pe spate, injuraturi la masa si aruncat bile - checked. am vazut si un time-out de vreo 20 de minute. in rest viziru si alicus cu biliardul in buzunar. tu la 2-0 cu malaele trebuia sa iti iei time-out, sa iesi din circul ala cu jocuri cedate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e o tactica si asta, strangi bilele sa nu mai apuce celalalt sa dea :)))) Ai dreptate cu timeoutul dar si cu atmosfera desi nu de asta am pierdut dar nu exista strictetea si reglementarile promise la inceput.

      Ștergere