luni, 12 octombrie 2015

Lili sau cand zeii iti intorc spatele

Am cunoscut-o pe Lili acum multi , multi ani undeva prin 2002. La primul meu Campionat National am batutu cativa jucatori de la Atomic si de undeva din fundal am auzit-o : Cine e ma asta ca vrea sa ne bata tot Atomicul. Atat de pasionata si de legata de joc si de clubul Atomic acolo unde si locuia.  De-a lungul anilor am cunoscut-o putin mai bine desi nu am pretentia ca am fost foarte apropiat. Totusi nu am avut cum sa nu remarc talentul cu carul si iubirea extrema pentru jocul de biliard. Si de multe ori cand jucam cu ea avea cate un sfat, o vorba de duh. In 2012 cand am arbitrat-o la campionatul national ( ultimul pentru ea) am rugat-o sa stea jos cand adversara este la masa. Mi-a spus ca are glezenele rupte si abia sta in picioare, daca sta joc nu se mai poate ridica. Si totusi venise sa mai joace o data biliard. Impresionant. Ca sa vezi cum e viata asta noi tot ne plangem de una de alta si totusi fata asta a patimit atatea. Si oricat ar fi patimit latura  puternica , semeata tot nu s-a stins, spititul ei puternic tot nu a fost frant de tot.  Daca o puteti ajuta cu ceva  va rog sa nu ezitati.

http://observator.tv/social/o-fosta-campioana-la-biliard-a-ajuns-om-al-strazii-liliana-petrisor-sa-pierdut-cand-clubul-ei-sa-desfiintat-163288.html

3 comentarii:

  1. din pacate, materialul jurnalistic a fost doar un semnal de alarma si atat. sa spui ca cine vrea sa o ajute o gaseste in nu stiu ce colt de parc, langa cladirea x mi se pare praf in ochi.
    si frumos ar fi ca aceasta comunitate de biliard, care vad ca o cunoaste, a ajucat cu ea si o apreciaza, sa faca ceva. fie un concurs caritabil unde toate fondurile sa ii fie donate, iar ea sa fie invitata sa joace, sau ceva de genul

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca nu iti convine materialul jurnalistic poti face tu unul sau te poti implica sa faci un concurs. M-am gandit si eu la asta dar deocamdata nu am cu ce sau unde. Ar fi frumos sa se faca o actiune pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. eh, stii tu, jurnalismul l-am lasat in urma. era doar o constatare

    RăspundețiȘtergere