sâmbătă, 3 decembrie 2016

Final de an ca de obicei nebun

Blestemul tacului de 1 an si-a facut de cap si anul asta :) Pe post de nea Gigi am facut transferuri pe banda rulanta ... Am vandut Kai de spart si urmatorul va fi Pispirica tot de la mez PB II :) Airdriveul e pe faras si in locul lui va veni mult laudatul Lomax asa cum imi doream de ani de zile.
La tacul de joc e mai complicat, a plecat catre un om care il merita, Catalin de la Sports bar. Un club care devine din ce in ce mai familiar si deschis catre sportiivi.
La tacul de joc mai dureaza dar va fi tot un Starkey dar cu piele sau un CEm ... vedem

Pana una alta am o am o combinatie Lucasi de la finul bebe cu un 314 3 demo de la TAT cu care voi merge maine la IDm Amator ;)))

Sper sa pot juca tocmai ce mi-am facut un tatuaj pe antebrat ;)

2 comentarii:

  1. Astept cu nerabdare review ul la REVO.Sunt curios cine e fericitul din Romania,eu la Gosa m as gandi.Era si timpul ca dupa un an de zile sa avem si noi un Revo,oricum suntem printre ultimele tari posesoare.Ma mir totusi de acest fapt tinand cont ca Predatorul e totusi cel mai cautat brand printre romani.
    Apropos,nu au informatia cei de la TAT cand apare shaftul pe piata de unul singur?La un moment dat trebuie sa l scoata ca probabil si concurenta lucreaza la ceva similar.Sper sa nu mai dureze mult.

    De tacul de joc nu mai zic nimic,incerc sa vad partea plina a paharului in sensul ca astfel cititorii blogului vom avea tot mai multe review uri la diferite tacuri:)Daca te vei hotari sa scrii cartea despre biliard,un capitol consistent va avea denumirea"In cautarea tacului ideal".



    RăspundețiȘtergere
  2. Posesorul este Valentin Bratu. Am informatii din USA ca va iesi separat la vanzare anul viitor spre aprilie cred.

    RăspundețiȘtergere