luni, 12 decembrie 2016

Sfarsit de an

Mosconi Cup s-a incheiat trist pentru americani. In afara lui Rodney o echipa trista si seaca asa cum ar zice sugubetii :) de la TAC. Un capitan foarte slab, fara aplomb care in ultima zi a trimis in primul
meci pe cel mai slab american Mike The Shame LOL Apoi ar fi urmat Shame Van Boening :))) Dupa eveniment americanii s-au plans de spargere si buzunare prea mari insa, nu prea au aratat ca o echipa si au abordat totul ca niste scolari.  Diferenta foarte mare va aduce la anul o infruntare Europa vs Asia, cred ca organizata de Matchroom. Va fi un super eveniment
Sfarsitul de an ma gaseste fara tacuri,dar am platit pentru cele noi si astept sa ajunga. Voi merge insa la ultimul turneu de anul asta miercuri la IDM Amator.Pentru diistractie si antrenament la Openul din Februarie. Am zis ca  nu particip dar acum m-am razgandit. Vreau sa rapun minim un strain. O fi norocul lui Feijen cine stie :))))))

 Nu imi permit sa merg si la TAc si la IDm , asa ca am ales IDm. Vedem de la anul ... Am inteles ca Leo va face niste competitii ce vor avea ca rezultat final trimiterea la Eurotour a unor jucatori. Foarte bine ar fi sa se tina. Biliardul romanesc se bazeaza foarte mult acum pe initiativa privata, asa cum ar si trebui sa fie TPA, BKO, IDM ... Si se poate si mai mult, inca nu facem decat turnee si nu crestem nimic din spate.
Lipsa de timp pentru antrenamente anul asta m-a marcat la joc si la apropierea fata de  joc. Multe intrebari se nasc chiar si dupa atatia ani de stat in  biliard.Nu am avut niciodata orele la masa ale altor jucatori, dar am avut inima si pasiune pentru biliard. Multa. Chiar si cand abia puteam sa merg pe strada tot am venit la biliard. M-a ajutat asa cum cred ca ajuta pe multi sa aiba un domeniu in care sa se poata refugia, sa incerce sa se autodepaseasca. Dar cel mai greu lucru este cred sa fii extrem de sincer cu tine.
Ce conteaza mai mult, un shaft cu tehnologie sau un tac cu care sa iti faca placere sa joci. este tehnologia asa importanta sau conteaza mai mult sa fie o lovitura care sa iti dea incredere, plina. restul se invata. Sunt mii de variante de tacuri si shafturi acolo si te ia capul daca incerci sa le analizezi. Exista tacul perfect ? Cum o fi cu ala sau cum as juca cu celalalt ... Cata deflectie sa produca ? 
In ultimul timp ne strangem la Sports Bar pe Vergului, un loc din ce in ce mai prietenos. Am jucat cu un tac de spart imprumut si am facut mese dar nu asta a fost important. Imi placea lovitura plina, frumoasa. Am jucat cu un 314 3 si am dat niste bile senzationale dar nu am simtit nimic.Si asa nu mai sper la marea performanta exceptand cazul unei minuni in urma careia pot sa joc atat cat as vrea eu. Sa pot sa imi duc visul pana la capat. 
Dar, va fi imposibil sa se intample asta. 
Asa ca macar sa ma distrez  mi-am luat camion :)))) "Black bull" va fi urmatorul centru atacant din husa mea hi hi hi Abanos plin, shaft normal lemn foarte vechi, piele de sarpe. Abia astept sa vina :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu