luni, 19 decembrie 2016

IDm Pro Tour

Am fost in total 37 de jucatori, o audienta destul de buna
pentru un concurs nou cat si pentru duminica. Eu am jucat cu un tac de imprumut cu vantage pe el. Merge decent vantageul asta, si atata. Nu merge decat teava. Daca vrei sa facei ceva artificii din efect mai greu sau nu il inteleg eu. Dar m-am dus sa ma distrez mai mult, fara presiune. Nu am folosit nici o chestie constienta. Am castigat aproape neverosimil meciul de pe fata cu Costin Neaga dupa ce se parea ca zeii biliardului o sa ii dea inapoi dupa ce in ultimele meciuri a avut atatea ghinioane. Am reusit sa revin si dupa ce el s-a incapatanat sa dea dupa bila in loc de push si mi-a dat asa 2 jocuri facand fault. Am pierdut urmatorul meci pe fata dupa ce am fost condus 5-0 am revenit la 3 dar am ratat prosteste un 9 usor de tot. Pe spate se parea ca o iau urat intr-un set asa de ciudat, am fost condus 4-1 de Ionut Pisalita care a jucat chiar foarte bine. Apoi , s-au schimbat karmele si am facut eu 6-4. Am reusit 2-3 mese cat de cat. Dar setul s-a dus unde trebuia , adica in 6-6 :))) Aici am reusit sa inchid masa tremurand din toate incheieturile. :) Calificarea in primii 16 am jucat-o cu arabul pur sange SMFINL Nicolas :) Fratele meu cubanez :))) Am avut 2-0 , totul era ok apoi asa a facut un descantec din ala de-al lui si a fugit  mireasa. Am bagat alba din toate pozitiile, el a inchis toate mesele. De la 6-2 pentru el am umblat eu la butoane si a inceput sa se curete el :)) Si bineinteles s-a facut 6-6. Aici am atacat masa, am ajuns la 4  si am incercat sa sparg din retur  5 cu 6 care stateau rau dar am bagat alba. Pentru ultima oara ca arabu a inchis masa LOL Concursul a fost castigat de Mihai Braga, care a supravietuit catorva meciuri in decisiv, pentru a castiga in finala cu Babken 8-6 !  De mentionat prezenta in primii 8 a lui Martinas si jocul bun al lui Dinca Steriu, care a fost si singurul care l-a invins pe Braga.
De acum, pauza de joc pana imi vine tacul si sper ca de la anul sa imi revina si motivatia si ardoarea pentru biliard.
In februarie va fi un turneu mare la IDM, deja Feijen, Babica, Alcaide si Drago au confirmat participarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu