luni, 7 mai 2018

La concurs cu Pool Mania

     Sa ii felicitam pe cei 2 organizatori de la Pool Mania
si sa le uram succes inainte de toate. Iulian Cocoral si Cosmin Gherman incearca sa ofere o varianta la IDm Tour si este foarte bine. Eu cred ca este destul loc si concurenta face bine pentru toata lumea. Asadar vineri la Mercury a fost prima etapa din cele 10 care se vor incheia cu un Master Mercury (acelasi lucru va fi si la Kings joia).

Am ajuns asadar vineri la Mercury dupa o zi in care am alergat tot orasul am ajuns foarte optimist la concurs si dornic sa imi incerc tacurile noi. Din pacate brusc am ramas fara nimic tinta, energie, minte  :))))))am jucat foarte prost si nu am reusit sa fac mai nimic. Am pierdut fara drept de apel in grupe si am plecat acasa destul de zdruncinat nu pentru ca am pierdut dar pentru ca nu am jucat nici la 10% din capacitate. O fi de la batranete ? Mai bine jucam cu degetu cred ca era mai bine. Si in clubul meu 
Am fugit de acasa duminica la Kings imbracat in tricoul primit de la Andrei Popa ca sa imi mai spal din rusine si a fost ceva mai bine ... Mult mai bine ! Am prins o grupa grea si am castigat cu Nanu, apoi am pierdut in decisiv cu Fulgeanu ratarea 9 de 6-5 chiar si asa am jucat bine, pentru ca sa castig calificarea cu domnul Gherman aka Jesus :) Tot in decisiv dupa un meci in care amandoi am ratat mult, dar ca sa zic asa el a ratat ultimul LOL Nu aveam mari sperante sa trec in primii 8 mai ales ca am cazut cu domnul Isidor si la cum jucam ... Dar biliardul a dovedit inca o data ca esti la fel de bun ca rezultatul urmatorului meci ... Am avut sansa sa rateze la inceput, am facut mese si am jucat sigurante foarte bune. Am castigat mai lejer decat trebuia dar am castigat mult in incredere.
Si as fi castigat si meciul cu tanarul  Danilo daca nu ratam anumite bile. Am ratat sa fac 2-0 sa fac 4-3  cu 3 bile pe masa ... si sa fac 5-5 ce sa mai zic imi venea sa ma bat. Greseli la bile usoare nu la alea grele.
dar intr-un final sunt multumit ca a fost progresie ... pozitiva :))))) Locul 8 am iesit din grupe ... Tacul de spart e foarte puternic, iar jumpul foarte bun. Sincer am incercat si invers doar asa de distractie. Nu e rau poate cine stie punem un shaft pe buttul de spart ca tot e frumos :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu