marți, 29 mai 2018

Updates

Nu am mai scris de ceva timp ...  nici nu am mai apucat sa joc asa mult. Am avut de lucru la servici si proiecte de facut cu familia. Dupa ce am furat-o la concursul Pool Mania  m-am delectat cu meciurile de la World Cup of Pool. China B era sa faca marea surpriza , o echipa ciudata formata din campionul mondial la juniori si Fomila :) Fomila asta zici ca mancase 2 vaci de curand ... dar tragea bine omu nimic de zis. Dezinvolti amandoi, in timp ce austriecii au fost destul de incordati si slabi mental dupa parerea mea. Fomila insa a ratat 9 decisiv si asa nu am vazut o finala China A vs China B. In rest Wu Chia Ching a dovedit ce jucator mare este, multi jucatori de top il considera cel mai bun in acest moment din lume.
Saptamana trecuta am apucat totusi  sa mai lucrez la echilibrul tacului de joc inainte de concursul de la sports bar de vinerea trecuta. Pana la urma am scos toate greutatile si abia acuma e echilibrat cum trebuie. Din ce o fi buttul asta predator, din carton ?
Dupa periplul lung si chinuitor cu peste 10 pastile pe Revo, am ajuns la concluzia ca ON Black Soft merge cel mai bine pe Revo, cel putin din punctul meu de vedere. Mi-au mai placut ON Quick ca si consistenta, dar cam dura pentru mine, insa pentru cei care prefera o pastila tare e o varianta, G2 mediu si Zan Soft.
Vineri am ajuns chiar in finala la Mercury deci merge bine treaba. Sambata voi merge la concursul de biliard chinezesc de la Oxygen organizat de Ovidiu.  Imi place bila 8 si cred in sansa mea cat de mica ar fi. Castigatorul va pleca la concursul mare din China.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu