marți, 16 decembrie 2008

In asteptare

Saptamana trecuta a fost Cupa Mosconi, asa dupa cum am anticipat europenii au castigat detasat cu 11-5, cu trioul Souquet-Imonen-Feijen in mare forma. Anul 2008 se dovedeste cu adevarat al europenilor, cu campioni mondiali la toate categoriile !!!
Cautam cu disperare un site care sa transmita live meciurile si aproape renuntasem cand cineva a postat pe forum la Computer Games un link. Ma avant repede spre siteul acela si ce sa vezi ca linkul nu mergea. Cand sa inchid calculatorul de nervi, coplesit de mila destinul mi-a intins o mana si pe chatul acelei pagini cineva a pus un alt link, care ce sa vezi, mergea ! Uraaaaaaa ! Partea buna este ca se vedea si pe ecran complet,fara a se pierde din calitatea imaginii.
Acum a trecut,astept ca tacul sa ajunga la Seyberts si apoi sa mi-l trimita inapoi, sa ma apuc de joaca. Am trecut prin Kings si am imprumutat buttul lui Dan, tot un Bear, sa mai dau putin cu Z-ul. Am inceput sa ma obisnuiesc din nou cu el, imi place din ce in ce mai mult, iar pastila tare parca imi da o siguranta sporita, desi trebuie sa fi atent sa dau cu creta de fiecare data.
Tot navigand pe diverse siteuri si forumuri, bineinteles de biliard, te coplesesc atatea posibilitati si variante, ca ai vrea sa le incerci pe toate. Pacat ca nu stau in America sa ma duc la o mare expozitie si sa incerc toate tacurile de acolo, Doamne ce fericire ar fi, ca un copil mic intr-un magazin de dulciuri ar zice americanii. Pentru moment m-am hotarat sa incerc mai multe pastile, asa ca o sa comand Moori Soft si Kamui Medium, sa vedem cum se prezinta, si apoi o sa impartasesc parerile mele si cu voi.
PS : am mai pus linkuri utile cu situri tv online si un site de tacuri custom destul de apreciate in America, si care mie imi place foarte mult, Dave Albrecht.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu