duminică, 21 martie 2010

Fanta de lumina

Dupa foarte mult timp de cautari si rataciri cred ca ma apropii de ce jucam odata. Mi se confirma inca o data ca am pierdut atata timp schimband tacuri si jocul meu a regresat. Combinatia asta de Fisher cu OB 2 e belea si atunci cand sunt motivat joc destul de bine. Am inceput sa fac iesiri pretentioase, mi s-a imbunatatit procentul de bile introduse. Multe bile cu efect contra am inceput sa le simt foarte bine. Am fost azi la concurs la London si chiar am simtit ca pot sa dau orice. Desi in jocurile cu jucatorii mai slabi n-am putut sa ma concentrez foarte bine incercam sa fac sistemul dar n-aveam tragere de inima. M-am concetrat mai bine cu jucatorii buni, cu Calin si Ionut Ionescu cu care am facut o finala marfa, mi-am luat revansa dupa cate infrangeri am avut la el anul trecut. Mi-a iesit totul, chiar si bila mea preferata, jump cu bila obiect peste alta bila in buzunar.
Asa ca ferea ca Ronnie is back !!!

3 comentarii:

  1. Felicitari...chiar ai jucat f bine azi...eu tre sa mai aprofundez faptul ca la o bila decisiva nu se iese cu 5 mante ci simplu cu una :D...plictiseala concursului...Calin

    RăspundețiȘtergere
  2. Vine baiatu Nicolas :)

    Da Caline da si daca iesea aia cu 5 mante erai mare. Te diferentiai clar de babe !

    RăspundețiȘtergere