marți, 13 aprilie 2010

In asteptare ...

Nu m-am mai antrenat serios dinainte de Best of The East. Am jucat vineri putin cu Gabi Visoiu care mi-a mai redat increderea in tacul meu de jump, se pare ca poate mai mult decat credeam eu.  Sare domne la el in mana ceva de speriat :) Pe langa asta am mai invatat cateva iesiri spectaculoase. Titlurile astea nu l-au schimbat deloc, acelasi om vesel, prietenos. Pe altii faima, titlurile sau transformarea in nu stiu ce vedete de media i-ar fi urcat pe un piedestal de unde ne-ar fi privit de sus cu siguranta. 
Sambata am ajuns la Clubul Axa pe la 9.30 si cred ca am jucat pana pe la 16.00. Pana la urma am invins, dar asta a contat cel mai putin. Voie buna si joaca frumoasa. N-am fost chiar in cea mai buna forma dar n-am fost ciuca batailor. Decat Paun  care ne-a speriat cu taieturile sale din orice unghi (cu tacul de snooker) m-a batut la simplu si si-a luat revansa dupa ce l-am maltratat la best of The East. Nu am spart bine deloc, si cred ca as incerca un OB break shaft asa ca o sa scot la vanzare shaftul original. Cred ca pe un butt mai usor merge foarte bine. Asa insa in varianta originala mi se pare greu tacul si nu pot sa fac balansul foarte bine. 

Sambata e Muscoiul si am directiva de la nevasta sa aduc cupa acasa. Asa parca suporta mai usor plecarile mele la biliard. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu