miercuri, 11 august 2010

Muscoii la Galati

N-am avut timp sa scriu zilele astea, dar excursia la Galati merita un post. Am fost invitat asa de Marian sa fac parte din echipa si am acceptat pentru ca toti joaca biliard din pasiune. Nu cauta glorie, victoria nu este scopul care scuza orice mijloace.
Pentru ca tot am discutat pe forum si un Cristi de acolo a venit la Muscoi in Bucuresti, am gandit sa dam o pauza de recuperare baietilor de la Slobozia si sa vedem cum se joaca pe la Galati. Asadar sambata pana in ora 6 am decolat spre  destinatie impreuna cu Val, Sheno, Marse si Red. Ma simteam ca in 2003 cand faceam turul tarii cu toti jucatorii si familia Tabacaru. Ce vremuri frumoase ! Dar sa revin. Am ras pe drum mai mult decat in ultimii 2 ani, a fost tare de tot. Ajunsi acolo am facut cunostinta cu clubul, mesele destul de bune, insa lumina cam la pamant, cu lunetele mele abia dupa 1 ora mi-am revenit bine. Primul meci a fost 5 la 5. Adik scotch doubles. Frate bila 8  si asa e de gandire, dar inchipiti-va la inceputul  cum era cu 5 pareri si 5 scheme diferite. Asa ca prea multe capete luminate se anuleaza reciproc si am pierdut. Apoi am trecut la simplu. Primul meci impotriva lui Cristi Secu am fost incordat si nesigur. Desi trebuia sa fiu relaxat, gandindu-ma ca trebuie sa joc cat mai bine mi-am afectat balansul si de aici si lovitura. Abia la 1-3 am intrat si eu in joc si am facut 3-3. La scorul asta am facut run si am ajuns destul  de drept la bila 8 dar cu alba pe manta. Cred ca e una din cele mai dificile lovituri pentru mine, mai ales si cu varful mic de la OB 2. Am ratat pentru ca am facut un follow moale si pana la urma am pierdut. 
In ultimul timp cel mai bine am jucat asa : Atunci cand de sus fac cateva miscari de incalzire ( gen Auras ) parca atunci cand ma asez pe lovitura sunt mult mai conectat. Apoi dupa balansurile de incalzire dupa ce fac pauza, ultimul balans il fac cu un follow mai hotarat, mai ferm. Am si feedback mai bun si mi se pare ca "imblanzesc " mai bine bila alba. 
La urmatoarele mi-am recuperat lovitura si chiar am jucat cu o placere pe care nu am mai avut-o de mult. Am reusit si runuri si breakuri si am castigat toate meciurile. Berea a fost rece si atmosfera mai mult decat agreabila. Galatenii au jucat bine si pana la urma au castigat. Sedinta tehnica pe drumul de intoarcere a fost epocala, si nu se poate descrie in cuvinte. Pacat ca nu exista inregistrari ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu