marți, 3 august 2010

Pastila

Am jucat 3 seturi aseara la London. Inainte nu stiu ce m-a apucat dar am umblat la rotunjime, si am facut-o mai accentuata decat de obicei. In ultimul an nu prea m-a mai pasionat aspectul asta. Frate ce diferenta ! Parca tacul a prins o viteza in plus, efectele le-am dat foarte usor, si mai ales am fost foarte precis. Pastila prinde excelent bila alba. Am prins incredere si am dat multe lovituri grele, in multe momente am jucat ca in timpurile bune, am dominat bilele si mai ales am facut mese grele cu mare usurinta. Bilele la distanta care mi-au mancat zilele in ultimul timp au fost floare la ureche. Dar cel mai important este ca am compensat foarte bine directia bilei albe. 
Ma gandesc la Babken care are cred cea mai curbata pastila pe care am vazut-o.  Asa o fi bine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu