vineri, 17 decembrie 2010

Liga Nationala Spania

Costa Blanca se mentine pe primul loc dupa ce a desfiintat echipa de fete club 888. Am reusit sa vad si un meci cu Ciprian la dublu :)  Puternica echipa AGP Galicia se mentine in plasa lor, avand in componenta pe Souquet si Alcaide. Echipa Turismo cu Ortmann si Peach a pierdut ieri contra echipei Cashguard.

Ciprian Gandac va fi implicat maine in etapa Ligii nationale Spaniole pe Echipe. El este component al echipei Costa Blanca care detine la acest moment locul 1 !
 http://showsports.eu/actualidad/categoria/1/galera-costa-blanca-vs-sofmania-teruel

 Premiile finale vor fi ceva de gen 60.000 E locul 1, asa ca multe echipe au facut transferuri de marca : Ralf Souquet, Darryl Peach, Oliver Ortmann sau Rodney Morris !



 Live maine pe http://lapiramide.tv/showsports.eu
Click in bara de deasupra unde se deruleaza meciurile. apare un formular, bagi numele si adresa de mail si merge
Program  :
16:00 h. Cashguard Madrid - Turismo Mérdia BDF
 18:00 h. Asturpool - Poor Mediterráneo
 20:00 h. Galera Costa Blanca - Club 888 BCN
 22:00 h. Sofmanía Teruel - AGP Galicia
 Pagina competitiei : http://www.lnbp.es/proxima.html

5 comentarii:

  1. salut. da click in bara de deasupra unde se deruleaza meciurile. apare un formular, bagi numele si adresa de mail si merge

    RăspundețiȘtergere
  2. da aia am gasit da merge sacadat tarerau:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. da cam rau merge. Ma chinui poate il vad pe Ciprian

    RăspundețiȘtergere
  4. hai ca l-am vazut putin si pe Ciprian. Sa bata ei fetele, ce baieti rai :)

    RăspundețiȘtergere