marți, 7 decembrie 2010

Noul Frankestein

Am incercat o noua combinatie sambata. Tot ma incerca gandul sa pun 314 pe buttul de spart. cam incercasem toate variantele de permutari cu tacurile mele. Singura chestie este ca la cel de spart filetul este 3/8 11, putin mai mare decat cel de McDermott 3/8 10. Cu shaftul de jump mi-a reusit figura mai demult, dar mi-era frica sa nu pleznesc predatorul. Dupa multe infiletari putin cate putin, 2 inainte si unul inapoi ( ca la hora LOL) am reusit sa il strang. Buttul este dintr-o bucata de purpleheart cu mijloc de artar, pe principiul Schon. In combinatia asta rezulta un tac de 19 oz. Cum shaftul se strange foarte greu, a rezultat o combinatie solida, dura si rigida. Probabil si jointul buttului din Ivorine IV ( foarte dur) contribuie la asta, scoate un sunet gen "teava". Uimirea a fost ca am tintit extraordinar cu el. Am citit pe undeva ca tacurile rigide produc o deflectie mai mica, se pare ca e ceva adevar, din moment ce merge impecabil folosind efectul lateral paralel. Un alt plus este usurinta cu care pun efectul interior si siguranta la bile taiate. In concluzie un plus mare fata de folosirea cu buttul Fisher cu care simteam ca mi se pierde lovitura. Cred ca absorbea prea mult din socuri, din energie. Cu asta, desi se simte dur in mana, ce pun in lovitura aia ramane acolo.

Am pus shaftul de  spart pe buttul bautista si a iesit un 18,2 OZ . Am spart ok la bila 9, desi nu se simte forta in el, e mai multa viteza. Merge foarte bine la jumpurile lungi.  

2 comentarii: