sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Antrenament

Daca tot am inceput noul an liber, am fost de ceva ori la Oxygen la antrenament. Dupa cum spunea si Appleton, 2 ore la masa de joc singur fac cat 10 ore de joc cu un partener. Am aflat astfel ca obosesc dupa 1 h si jumatate, cam asta ar fi idealul la ora actuala.  Incerc sa lucrez la lovitura,priza, ritm si abordarea loviturii. Smecheria este sa schimbi antrenamentele, astfel incat sa nu te plictisesti. Si neaparat trebuie sa stii ce vei face la antrenament inainte sa ajungi acolo altfel va fi haos. 
 Ieri am dat test cu Cola, am pierdut 2 seturi din care unul la 7-6, si l-am castigat pe ultimul. Lucruri bune, de multe ori am dat bile super grele si iesiri frumoase, am prins ritm bun de multe ori.
 Ca de obicei am ratat pozitii si bile mai usoare, graba , graba bat-o vina. Sau mai degraba suficienta, superficialitatea. Lasa ma ca merge asa de ce sa ma uit mereu unde trebuie sa raman. 
ideal ar fi ce zice Jimmy Reid " Dai la 1, trebuie sa stabilesti unde ramai la 2 ca sa iesi pe partea corecta a bilei 3 ca sa ajungi la 4 ... " 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu