marți, 17 ianuarie 2012

La Techirghiol

M-am programat la un tratament la Techirghiol, in speranta ca mai atenuez, sau sperii nenorocita de Spondilita Anchilozanta. Asadar, complexul balnear e refacut pe banii europeni, totul arata foarte bine, plasma in camera, oameni draguti, cazarea e in regim hotelier.  Complexul a fost si el in pauza pana ieri, asa romaneste tot ieri ( de ce dracu nu or fi venit cu 2-3 zile inainte sa verifice ? )  se chinuiau sa repuna instalatia de incalzire si am tremurat de frig. Nici azi caloriferele nu merg prea bine, dar merge aerul conditionat pe cald. e bine, dupa 14.00 sunt liber, internetul costa 2 Ron/5 ore, am carti si instructionale de biliard la mine ... 

Am plecat lunii dimineata si n-am apucat sa vad ultimul set Bustamante - Shane, dar pana la urma Bustamante a luat banii, castigand 2 seturi din 3.

PS : parcarea e 10 RON/zi, asa ca am facut ce orice roman ar face. Am lasat-o de partea cealalta a barierelor. E gratis ... 

3 comentarii:

  1. Ba tata arata a casa de nebuni...sigur nu e nici o legatura, nu?:D:))

    PS:Sa te faci bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. LOL vine trenu, vine trenu, il iau pana la etajul 5 , vine trenu, vine trenu

    RăspundețiȘtergere
  3. vezi, exact e spuneam...:)))0 Si halatu'? Halatu' doamna, halatu'...:))))))))))))) Apropo da-mi un mail sa am mailul tau (chris.neacsu@yahoo.com) ca vreau sa vb mai multe:).
    Sanatate maxima si fericire exagerata!:)

    RăspundețiȘtergere