sâmbătă, 9 iunie 2012

Kings Club - Etapa III Nationala

Ziua a inceput bine, am obtinut o victorie mai usor decat ma asteptam
la Minca Andrei, lovit si de o durere groaznica de masea. Apoi am inceput binisor meciul cu Nanu dar am gresit un 7 usor si de aici in loc de 2-1 pentru mine a fost pentru el. Am fost intrerupt apoi de o situatie neplacuta cu un jucator ca sportiv nu i se poate spune, care a avut el chef sa faca atmosfera, dupa ce pierduse meciul prin neprezentare. Dupa ceva minute de scandal a decis el ca ar fi bine sa taie pur si simplu din schema de joc cu cutterul o portiune maricica. Am fost nevoiti sa lipim o coala alba si sa rescriem acea parte. Incredibil, apoi a mai avut tupeul sa mai vrea sa joace in continuare dupa ce l-am exclus din concurs. Continuand cu amentintari cum ca nu avem dreptul sa il scoatem din concurs. Pentru cultura lui generala prezint mai jos cap 6 din Reglementarile oficiale WPA : "
6. Penalizarea comportamentului nesportivRegulile si regulamentele dau arbitrilor si oficialilor imputerniciri considerabile pentru a penaliza
jocul nesportiv. Cativa factori ar trebui sa fie luati in considerare atunci cand se iau aceste decizii,
inclusiv comportamentul anterior, avertismente anterioare, cat de serioasa este ofensa.... "
si
"6.16 Comportament nesportiv
Penalizarea normala pentru comportament nesportiv este la fel ca la un fault grav, dar arbitrul poate impune o penalitate in functie de judecata sa. Printre alte penalitati posibile pot fi avertisment; fault standard ce se contorizeaza pentru secventa de trei faulturi consecutive daca este aplicabila ; penalitate pentru fault grav ; pierderea jocului, setului sau a meciului ; eliminarea din concurs cu posibilitatea pierderii tuturor premiilor, cupelor sau punctelor.
Comportament nesportiv inseamna orice comportament intentionat ce dezonoreaza sportul in sine ori intrerupe sau schimba cursul jocului pana la momentul in care nu mai poate fi jucat   in mod echitabil. Include :
(a) distragerea atentiei oponentului ;
(b) schimbarea pozitiei bilelor de pe masa in alt mod decat printr-o lovitura normala ;
(c) jucarea unui miscue ( ratarea contactului pastilei cu bila alba vezi 8.18 Miscue ) intentionat;
(d) continuarea jocului dupa ce un fault a fost anuntat sau jocul este oprit ;
(e) antrenament in timpul meciului ;
(f) marcarea mesei ;
(g) intarzierea jocului ; si
(h) utilizarea unui echipament neadecvat. "
Intr-un final s-a potolit si am inceput din nou jocul dar eram atat de terminat ca s-a facut 5-1. Am revenit de la 5-1 la 5-4 dar din pacate am ratat 7 lung drept si trebuia sa dau cu follow. Apoi m-am curatat 7-4.
Pe spate am jucat cu Popa Bogdan, dar am fost varzalau. Am ratat inchideri de masa, am facut miscue cand sa dau la 9 si am ratat combinatia 8 cu 9 cu care faceam 6-6. Apoi el a inchis masa si asta a fost.  Felicitari Merezeanu Mihai pentru victoriile 7-6 la Sergiu Voicu si Simion Ionut, felicitari Bogdan Popa si Munteanu Ion pentru calificare , sunt 2 jucatori care au crescut in ultimul timp.
.

4 comentarii:

  1. Se pare ca la capitolul educatie suntem foarte departe de minimum necesar.

    Cred ca un comportament nesportiv precum cel indicat de tine nu s-a inregistrat in UK nici la inceputul secolului XX (if ever).

    Oare este atat de greu pentru unii dintre asa zisii jucatori sa se comporte ca sportivi? Cand vor invata ca "sport" inseamna intai de toate "respect", pentru tine, pentru cei de langa tine, pentru activitatea pe care o faci, pentru echipamentul si spatiul pe care le folosesti, pentru clubul pe care il reprezinti samd?

    Observ ca manifestarile nesportive sunt o constanta a primelor etape. Sper sa inceteze, iar asa zisi sportivi sa coboare de pe creanga cat mai curand si sa participe la o competitie in mod firesc si sportiv.

    My 2c.

    RăspundețiȘtergere
  2. dragne da tati nume, nu merita sa fie in anonimat.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa vedeti cand dam sanctiunea, pe langa cei doi de ieri mai sunt 2 si astazi care au intrecut limitele bunului simt

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nu vor invata vor sta acasa ...

    RăspundețiȘtergere