sâmbătă, 30 iunie 2012

Sereno Open

Am inceput ziua destul de bine, am facut lucrurile corect, m-am antrenat cat trebuie, am mancat cat trebuie. Ma simteam bine, si primul adversar a fost ... Ovidiu. In primul joc am prins masa si am terminat-o. Bine, lovitura ferma, apasata, hotarata. In frameul doi in loc sa fac safe am incercat sa dau dupa 10. I-a ramas bila si a factur masa. De aici paradoxal am mai primit sanse dar am facut greseli mari  de tot, parca imi fugea energia din mana. La 5-1 pentru el, a gresit ceva la 10 si am facut 5-2. imediat am luat timeout pentru ca era un moment important si s-a mai schimbat putin atmosfera. La 5-4 am ratat 7 aiurea de tot, la 6-4 pentru el m-am lasat masca la 8. Asa pana la urma am pierdut previzibil desi as fi putut sa fac mai mult. Pe spate am castigat cu Luiceanu 7-4. Cu Gheorghita Nicolae cred ca a fost cel mai prost meci al zilei, pana la 4-1 pentru el am dat pe langa bile, dat chix, rarat copilareste doamne ce prost am jucat. noroc ca a inceput el sa se prabuseasca, eu am mai   bagat ceva bile si asa am castigat , sunt in primii 16.
de astazi la actegoria surprize Ionescu Danilo l-a invins pe Ion Gabriel, iar Minca Andrei pe babken !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu