sâmbătă, 18 august 2012

Cercuri

Am fost invitat la concursul de bila 9 din London miercuri si joi. Cam tarziu pentru mine pentru a juca la un nivel acceptabil, dar am mers pentru socializare, reantalnirea cu vechi preiteni intr-o locatie in care am petrecut cam 2 ani frumosi. Am inceput cu stangul, Motanu stapanul butoanelor si al atmosferei din London ma conducea cu un neverosimil 3-0. Din fericire lui nu i-a priit si a inceput sa ma bage in meci, pana la urma a inceput sa ii placa autoflagelarea masochista si am inchis la 5-3. Am castigat meciul 2 usor si eram calificat, dar am jucat pentru locul 1 in grupa cu Ionescu Andrei. Principiul a fost simplu, el mi-a dat primele 2 meciuri, apoi eu pe celelalte 2 pana la 4-4. Nu stiu ce s-a intamplat dar am castigat 5-4. N-am jucat rau pe alocuri dar nu m-am concentrat de concurs, a fost asa relaxant de distractie.
A doua zi eram in primii 16 ( sic !) si cad cu .... Ionescu Andrei. Paradoxal la varsta mea, castig din nou ! Apoi un cerc imens se inchide peste timp, cum urmatorul adversar era  Aspirina. Ultima oara am jucat la Mastersul London din 2007. Jeese ce a trecut timpul frate. Nu stiu daca isi aminteste dar atunci dupa ce am castigat mi-a zis ca ma uraste ... Oricum la 4-3 pentru mine am dat chix la 6, apoi a facut masa si la 4-4 a bagat 9 din spart. Am ratat sansa sa ma lupt cu Ovidiu si am trecut pe spate acolo unde era Ionut Simion. Crezand ca o victorie se obtine mereu singura s-a umflat dar apoi l-am dezumflat cu 5-1 sec. Talent e dar mai are de invatat. de viitor pustiu oricum ... Dupa o victorie la Popa Bogdan, mai usor decat ar fi trebuit, a venit lupisorul iesit de la naftalina Velicu. am luat primul joc, am bagat 1 in al doilea si eram sigur ca merge jocul. In loc de scoatere simpla am ales complicata si m-am lasat masca. De aici meciul a decurs asa : jump, bag alba, masa Velicu. masa Velicu, ratez bila, masa Velicu si tot asa am luat-o pe cocoasa 5-1. Lecanost deta adik ( pentru cunoscatori :)
Astazi dupa ce am strabatut Bucurestiul de 7 sute de mii de ori cu suruburile mele am acceptat provocarea lui Dan Moraru si am ajns la Texas. Al doilea cerc se inchidea, in urma cu multi ani ( 94 ?) am mers la primul meu concurs era Camel sau Astor la Texas bineinteles. 120 de jucatori in preliminarii plus cei 16 care erau deja pe tablou ( Toni, Braga, sandi, takis ....) As vrea sa mai am foamea de atunci ...
Anyway, masa foarte buna da iese lent rau din mante, n-am reusit sa ma adaptez la asta si am iesit scurt mereu . Primul set m-a tinut benzina si am castigat in decisiv 7-6. In setul doi s-a spart fiola de prostie si am ratat incredibil mana s-a molesit am pierdut 7-1. In setul 2 m-am mai agitat putin, am ratat sa fac 4-2, apoi la 6-4 pentru el era sa fac break dar am ratat 10. Un antrenament bun.
Orice experienta conteaza, se pune acolo la kilometri. Trebuie sa tragi de tine in orice conditii ...

Maine openul de la Sereno ! A la guerre !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu