sâmbătă, 11 august 2012

Totul se intampla prea repede, parca as avea nevoie de o vacanta prelungita de 1 an ... Ovidiu s-a comportat bine la benelux, a batut tot pana la Niels Feijen si un neamt foarte bun care l-au batut. Are nevoie de multe concursuri europene ca sa isi creasca nivelul mental, pentru ca cel tehnic nu e cu nimic mai prejos. sa speram ca va reusi sa gaseasca sponsorizari ...

Tot m-am zbatut cu jocul meu in ultimul timp, la un moment dat am incercat sa mai schimb ceva , la unele lovituri pozitia, dar ce am descoperit in ultimile sesiuni este ca este foarte important sa fii atent la  pozitia podului. Neaparat trebuie pus pe directia corecta, asa ne mai salveaza chiar daca lovim putin stramb

Totodata am experimentat o priza mai lejera, pentru ca podul palmei se baga cumva si influenta directia loviturii. Asta care mi-a permis sa urmaresc lovitura pana la capat si tacul se duce mai drept. Am avut momente de joc foarte bun ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu