luni, 1 octombrie 2012

A doua zi


Sunt putin dezamagit pentru rezultatul de azi
cu Auras, un meci pe care l-am condus de la inceput. Primele  jocuri am jucat atat de bine, am condus 3-1. Aici au fost 2 jocuri pe care le-am scapat la nuante, dupa cateva safeuri lasam sa vada bila si cu Auras nu prea e de gluma. Ce mare diferenta fac cateva secunde de gandire in plus ! S-a facut 3-3, apoi am condus 4-3, 4-4, 5-4 si aici am ratat 9. Auras il pune pe manta scurta chiar pe mijloc, alba in partea cealallta aproape de buzunar. Era pe traiectoria buna, dar faceau carambol. N-am avut rabdare sa ne mai jucam in safeuri si l-am dat in forta, 9 sarind  din manta ca sa evit carambolul cu alba. S-a dus teava in buzunar, era 6-4 si totul parea frumos, spre o semifinala cu Braga. La scorul asta imi ramane 7  lung pe masa putin stramb, trebuia doar sa imping cu ceva efect sus si alba ramanea bine pe 8. Presiunea sau emotiile cred m-au facut sa gresesc abordarea. Sfarsitul si victoria erau atat de aproape. Am ratat cu nonsalanta prostului si s-a facut 6-5. Sparg , bag 1 si alt moment psihologic ratat. la felul in care m-am lasat jucand cu retur imi lasam unghi invers pe 3. De ce dracu nu m-am uitat sa dau cu efect sus si probabil ramanea ceva mai usor nu stiu. Chiar si asa in unghi mare bag 3 dar se duce si alba cu 1 manta in buzunar ... Cu toate bilele desfacute Auras inchide masa. Eram egalat. Nu imi venea sa cred dar primesc o sansa sa intru la masa. Ma las ciudat pe 4, era aproape de 9 pe manta, si trebuia sa ies inapoi pentru 5. Erau decat 5 cm intre 9 si buzunarul de mijloc. Am zis sa risc am bagat 4  iesind pe acolo. 5 era aproape de buzunarul de mijloc, ma pe manta scurta. Aici , surpriza, pe directie era un stalp si nu am putut sa dau 5 la jumatate. M-am mutat putin si acum aveam o lovitura dreapta, alba pe manta, 5 pe la jumate. Am acceptat situatia, am blocat toate incheieturile si am bagat bila. mai aveam doar 3 bile. Din pacate m-am grabit si n-am iesit cum trebuie. Am jucat inapoi cu dreapta jos sperand sa raman pe 9 cat mai drept. Din pacate postavul nou nu a tras de alba cum ma asteptam, am ramas in unghi, dar nu era asa dificil. Asa cum mi-a zis si Braga am dat doar sa bag 9 fara sa ma gandesc si la alba, adica de obicei gandim si iesirea astfel incat creierul are toate elementele sa analizeze lovitura. daca nu gandesti si iesirea tai jumatate din lovitura cum ar veni. dar la momentul ala chiar nu mi-am inchipuit ca voi rata. Pe ansamblu sunt multumit, am jucat bine si destul de solid, de multe ori am simtit adrenalina maxima si emotia jocului, cand trebuie sa lasi garda jos, descoperit emotional, sa ai incredere deplina in eul automat ... De multe ori insa ma fura jocul si uit sa analizez foarte bine iesirile. Anyway vine finala nationala, asa ca revin in forta la antrenamente :)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu