miercuri, 17 octombrie 2012

Schimbarea schimbarii

Am mai patit asta o data. Dupa ce am jucat cam 2 ani cu Sneaky de Predator cu Z pe atunci, l-am dat cautand altceva. O himera desigur. Acum simteam nevoia de o schimbare si am trecut pe P3 exotic pentru cateva zile. La multe lovituri este peste tacul meu, dar cred ca mi-ar lua cam 3-4 luni sa il invat perfect si Nationalele sunt doar intr-o luna. Desi avea tot Z2, fizica mult diferita, mult mai rigid si vibratii ciuciu ... La unele lovituri simteam ca sunt rege, la altele extrem de nesigur. N-am mai avut rabdare si m-am intors la tacul meu Dominiak. Vibratie, curbe subtile si adrenalina ... O fi bine, o fi rau ideea e ca m-am obisnuit cu el si felul in care vad loviturile. . Daca il voi mai schimba probabil va fi din decembrie.

Un comentariu: