luni, 7 ianuarie 2013

Noi achizitii


Nu am prea updatat in ultimul timp, tata s-a stins in decembrie si nu prea am mai avut stare sa scriu. La Sereno in cocursul p echipe si SCL la bila 9 s-au schimbat regulile cu 9 pe punct, spargere din box  si regula celor 3 bile peste linia de cap si trebuie neaparat sa spargi tare, sau foarte tare. Asa cum nu aveam tac de spart, am zis sa iau un Orange Crusher de la Gulyassy. Mai demult am ezitat intre asta si un Mezz asa ca am vrut sa iincerc. Cand colo ce sa vezi ca nu se mai fac. Americanii care le au , foarte multumiti d ele. Pana la urma am gasit unul si este pe drum. Ca sa fie gama completa, am sa schimb si tacul de jump, Eric Yow este de vanzare. Noua jucarie este senzatia TNT cu 2 capete si pastila G10, facut in America. Aduc mai multe, asa ca vor fi disponibile si la vanzare si la noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu