sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Spre tv ...

Am jucat bine pana acum in echipa. Parca entuziasmul creat si faptul ca ne asimilam bine mi-a redat placerea de a juca, fara presiune mare. E mai putin stresant de jucat, mai ales in jocul de 4. Ai dat lovitura ta si acum astepti.
Alaltaieri dupa alergaturi si alergaturi am ajuns sa ma antrenez la sase dar nu am rezistat decat putin, n-am facut decat sa ma enervez. Aveam capul varza si m-am lasat pagubas. Aseara l-am intalnit pe Babken si am jucat 2 seturi. In primul am jucat la nivel foarte bun pana la 2-2 apoi am pierdut rau. Al doilea am jucat cu avantaj si am castigat in final putin norocos dupa ce am condus 5-0. Cand apasa Babken acceleratia e belea mare de tot :) Totusi m-a ajutat experienta si am primit un mic boost de incredere. Cand dau drumul la balans, si fac miscarea pana la capat merge brici. E foarte important in biliard ca sa te eliberezi de toate gandurile odata pus pe bila. Incerc sa imi ridic jocul B am inteles ca e foarte important asta.
Astazi mi-am rezolvat problemele si am pus o pastila in 20 minute la un moment dat. Am ajuns sa mai verific niste chestii de tintire. Nu am intrat bine cand si baietii de la Arta Brasov. Dupa o perioada la dublu, am jucat cateva seturi cu Vlad, un tragator de elita veritabil. Am avut o repriza excelenta si de multe ori am jucat impecabil, am spart bine, chiar foarte bine cu portocaliul.
Sper sa ne distram maine si sa fie o semifinala tare
 
PS : jumpul nou e foarte , foarte bun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu